Breaking news JVC introduceert laser projectoren en nieuwe NP5

Started by vik, August 7, 2020, 07:18:22

Previous topic - Next topic

riwi and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Kunnen zeker geen upgrade kopen voor de n7 :p

papaleo

Fantastisch nieuws...,maar moet denk ik wel eerst aan de prijzen wennen eens kijken of dit in der loop van tijd gaat lukken  ::)
Ben heel erg benieuwd naar de prestaties tov de 'lamp' N serie.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Klopt helemaal.

De LX-NZ3B is een van oorsprong Texas Instruments one chip dlp laser. JVC heeft maar een Dila laser en dat is de Z1

Spannende tijden en ik juich het alleen maar toe.  :inlove:

Quote from: Teejoo on July 11, 2021, 22:10:23
Dit is de N serie met een laser. Die andere laser was toch een rebadge?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HarrieA

Mooi dat er weer een upgrade gaat komen.

Ik hoop echter niet dat de N7 nu de nieuwe instapper is voor een N5 prijs.
Net een N5 gekocht, nog niet eens aan gezet vanwege verbouwwerkzaamheden die door omstandigheden niet op schiet. [emoji85][emoji15][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

vik

No worries Harrie jullie hebben een geweldige projector gekocht. Vandaag even informeren waar de beugel blijft en laat ik je nog even weten.  8)

Er is nog niets 100 procent bevestigd en geen idee waar deze Duitser de informatie vandaan heeft, en of dit ook daadwerkelijk allemaal klopt is afwachten.  ;)


Quote from: HarrieA on July 12, 2021, 09:02:37
Mooi dat er weer een upgrade gaat komen.

Ik hoop echter niet dat de N7 nu de nieuwe instapper is voor een N5 prijs.
Net een N5 gekocht, nog niet eens aan gezet vanwege verbouwwerkzaamheden die door omstandigheden niet op schiet. [emoji85][emoji15][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Ik heb je link op het avs gezet, heel het avs in rep en roer :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vik

Altijd weer de schuld van de Duitsers  :-X

Quote from: reza on July 12, 2021, 09:25:17
Ik heb je link op het avs gezet, heel het avs in rep en roer :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Hahaha.
Op avs wordt de link wel met een korreltje zout genomen. Een van de "grote" dealers heeft gereageerd dat hij er nog niks van af weet.
Maar dat kan natuurlijk gewoon.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

#533
Quote from: vik on July 12, 2021, 09:29:28
Altijd weer de schuld van de Duitsers  :-X


Vind je het goed dat ik jouw emailadres en telefoon nummer er bij zet?
:P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vik

 :colgate:

Ach voor de heren op het AVS verandert er toch niet veel. Die discussiëren toch meer dan dat ze film kijken  :laugh:  :police:

Quote from: reza on July 12, 2021, 09:33:58
Hahaha.
Op avs wordt de link wel met een korreltje zout genomen. Een van de "grote" dealers heeft gereageerd dat hij er nog niks van af weet.
Maar dat kan natuurlijk gewoon.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

PascalP

Quote from: vik on July 12, 2021, 09:46:25
:colgate:

Ach voor de heren op het AVS verandert er toch niet veel. Die discussiëren toch meer dan dat ze film kijken  :laugh:  :police:

^^
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

Quote from: vik on July 12, 2021, 09:46:25
:colgate:

Ach voor de heren op het AVS verandert er toch niet veel. Die discussiëren toch meer dan dat ze film kijken  :laugh:  :police:


Hahaha
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

scoc

Quote from: vik on July 11, 2021, 20:52:08
8) 8)

BREAKING NEWS:

JVC präsentiert im September drei neue 4K-Heimkino-Projektoren mit Laserlichttechnologie

Pre order now  ;D

https://rehders.de/news-jvc-praesentiert-drei-neue-4k-heimkino-projektoren-mit-laserlichttechnologie/

1 april komt vroeg (of laat) dit jaar  ;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

pameijer

Hoogste tijd dat JVC met wat nieuws komt. Volgens sommigen lopen de nieuwe Sony's rondjes om de Nx serie heen  :P
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

denoontje

Quote from: reza on July 12, 2021, 09:25:17
Ik heb je link op het avs gezet, heel het avs in rep en roer :D
geweldig!

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

J.A.F._Doorhof

En uniformiteit
Was geen fan van de eerste sony laser.
Maar de nieuwe is echt super. Hangt nu al een tijdje en heb nog geen moment spijt van de switch.

Zou dus eerst reviews afwachten ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

anton

#542
Zocht op youtube naar jvc en kwam bij een amerikaans filmpje uit: unpacking the jvc 4500 laser.....(is dit de Z1 ?).Dit filmpje is 4 mnd geleden gepost op youtube. Hierin vertelt de man dat naast de jvc 1000, 2000 en 3000 (in europa de N5,7 en NX 9) er nu dus een blue laser is. Zo te horen in een hoger segment. Joekel van een masjien :) !! Tussen de 3000 en 4500 zouden dan de nieuwe lasers gepositioneerd kunnen worden ??? Als het idd die Z1 is hebben ze in ieder geval al een paar jaar ervaring op kunnen doen !!

vik

#543
 :) Klopt Anton de RS4500 is identiek aan de JVC Dla-Z1 laser. Verder is het afzien wat er gaat gebeuren bij JVC.

Toevallig heeft CineMike een hele fraaie geleverd bij een klant. Niet alleen de gemodificeerde versie maar ook een custom paint job.

Meet the JVC Dla-Z1 "Storm Trooper Edition"  8)




Quote from: anton on July 15, 2021, 14:18:50
Zocht op youtube naar jvc en kwam bij een amerikaans filmpje uit: unpacking the jvc 4500 laser.....(is dit de Z1 ?).Dit filmpje is 4 mnd geleden gepost op youtube. Hierin vertelt de man dat naast de jvc 1000, 2000 en 3000 (in europa de N5,7 en NX 9) er nu dus een blue laser is. Zo te horen in een hoger segment. Joekel van een masjien :) !! Tussen de 3000 en 4500 zouden dan de nieuwe lasers gepositioneerd kunnen worden ??? Als het idd die Z1 is hebben ze in ieder geval al een paar jaar ervaring op kunnen doen !!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Nou zoals ik het lees geeft het alleen aan dat er bijna geen voorraden Nx projectoren meer zijn.
Over de nieuwe projectoren en productie van die serie hoor ik niets.
Ik weet uit mijn professionele netwerk dat er voor behoorlijk veel elektronica onderdelen een tekort is waardoor veel bedrijven hun nominale pcb productie niet halen of zelfs erger gestopt zijn met produceren.
Dus afwachten of dit weer zo'n leveringsdebacle gaat worden zoals destijds bij de N5 of dat ze het dit keer wel op orde hebben.

Koiboy


Facebook linkjes zijn niet te openen zonder account....beter vermijden of de tekst in het bericht hier plakken......dank uuuu   ;o)

papaleo

Quote from: Koiboy on August  2, 2021, 20:53:40
Facebook linkjes zijn niet te openen zonder account....beter vermijden of de tekst in het bericht hier plakken......dank uuuu   ;o)
^^
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HarrieA