Afbeelding verkleinen

Started by Zymotic, August 6, 2020, 16:32:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zymotic

Is het mogelijk om het formaat van een afbeelding in een post te verkleinen?

Tabcam

Soms krijg ik bij uploaden de mogelijkheid dat te kiezen. Ik ben er echter nog niet achter wanneer wel en wanneer niet :wacko:. Misschien op de laptop wel??

Verder kan je altijd hetvzelf verkleinen dan wel online Fotobewerkingstools gebruiken.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

J.A.F._Doorhof

Ik doe het meestal gewoon op de telefoon
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PascalP

Op telefoon foto's uploaden werkt vaak beter dan op de PC. Met mijn iPhone kan ik dan kiezen voor formaat (origineel, groot, middel, klein), je ziet dan ook meteen hoe groot de foto is gezien de 1MB limiet op het forum.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Zymotic

Quote from: TabCam on August  6, 2020, 17:09:13
Soms krijg ik bij uploaden de mogelijkheid dat te kiezen. Ik ben er echter nog niet achter wanneer wel en wanneer niet :wacko:. Misschien op de laptop wel??

Verder kan je altijd hetvzelf verkleinen dan wel online Fotobewerkingstools gebruiken.
Ik was niet helemaal compleet in mijn vraag, ik gebruik de optie met een internet-link.

J.A.F._Doorhof

Dan zou dat goed moeten gaan
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

minplus

Ik plaats dingen via postimage.org en kan dan kiezen.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right