Iphone 11 pro Max 256GB space grey

Started by negotiata, November 21, 2020, 15:24:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

negotiata

Van augustus 2020. Vanaf dag 1 met screenprotector en hoesje waarmee je ook de camera's kan verbergen met een schuifje.
Geen een smetje te zien , absolute nieuwstaat. Met nog 9 maanden Apple garantie.
Wat zou zoiets nog waard zijn ?
- To be or not to be, thats the question -

TopGun2010

Wil hem wel hebben voor een scherpe prijs [emoji6]
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Richi

Deze iPhone is 1265 nieuw op dit moment en ze staan voor rond de 825 op marktplaats.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

chansig

Is dit nu een verdekt verkooptopic zonder dat er moeite gedaan hoeft te worden om een ad aan te maken ?

Ga daar natuurlijk geen ja op krijgen. Men zegt dat vragen per definitie niet dom zijn...maar eerlijk gezegd vind ik een vraag als die van de TS niet heel snugger overkomen in de context voor waar dit board bedoeld is.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

negotiata

Zelfde als ik heb niks te doen verveel me in de lockdown en ga alles afzeiken zoals de laatste 10 jaar chansig. Als je geen idee hebt blijf dan gewoon weg uit topics irritant mannetje.
- To be or not to be, thats the question -

negotiata

Quote from: Richi on November 21, 2020, 17:26:10
Deze iPhone is 1265 nieuw op dit moment en ze staan voor rond de 825 op marktplaats.

Klopt de prijzen fluctueren rond de komst van een nieuwe iphone.

Bedankt ga een verkooptopic openen voor rond de 800.
- To be or not to be, thats the question -