MiniDSP REW plugin alternatieven

Started by Douma, July 25, 2020, 09:57:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Douma

Ik ben begonnen met het experimenteren met REW en een miniDSP. Om de correctiefilters in miniDSP te laden heb ik een plugin nodig. Deze is te koop op de minidsp website. Ik vind het prima om te betalen hiervoor, maar ik ben een beetje klaar met het moeten registreren en ook nog eens al mijn persoonlijke gegevens te moeten opgeven, alleen om een plugin te kunnen downloaden.

Zijn er andere alternatieven?
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Sjaak_Banaan

Weet niet welke plugin je zoekt, maar volgens mij kun je die gewoon onderling uitwisselen.
Ik heb die van de 2x4 HD, als je het wil proberen dan pm maar.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Douma

Quote from: Sjaak_Banaan on July 25, 2020, 11:06:42
Weet niet welke plugin je zoekt, maar volgens mij kun je die gewoon onderling uitwisselen.
Ik heb die van de 2x4 HD, als je het wil proberen dan pm maar.
Dank voor het aanbod. Ik heb alleen de standaard 2x4 versie. Ik meende dat de HD plugins daar niet mee werken.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Sjaak_Banaan

Ik zie dat ik de MiniDSP2x4Adv.zip ook nog heb... is dat wel wat je zoekt?
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

toetertje

Dit is betaalde software, kun je dat zo onderling uitwisselen dan?

Sjaak_Banaan

Bij de aankoop van je MiniDSP krijg je een voucher voor de software, dan moet jij je registreren en kun je de software downloaden.
Ik snap de topicstarter helemaal dat hij daar geen zin in heeft, ik wordt ook schijtziek van al die dataverzameling, nergens goed voor.
Er zit geen serienummer op die software, dus volgens mij kun je het gewoon onderling uitwisselen, proberen kan altijd.
Enige probleem is misschien dat ik misschien niet de laatste versie heb voor 'm...
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

toetertje

Ik heb ook al jaren een minidsp liggen. Ik wilde daar toen ook software voor downloaden,
maar er waren toen net even teveel keuzes, en ik wist nog niet wat ik er mee ging doen.
Dus, ik zou het wel willen proberen.  ;)