VERKOCHT: JVC X5000 inclusief originele ongebruikte nieuwe lamp, gecalibreerd

Started by hifiman, July 20, 2020, 23:13:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Wegens upgrade naar een X7900 verkoop ik mijn in nieuwstaat verkerende JVC X5000 projector (kleur zwart).

  • Prachtige projector en dankzij de extra kleurenprofielen en custom gamma curves ook een prachtig HDR plaatje  :wub:
  • Lees vooral zelf even de reviews op dit forum en het internet
  • Eerste lamp, 1800 uur op de teller, nauwelijks lichtverlies t.o.v. 0 uur,  kan dus nog 1600 uur mee!
  • Altijd in Low lamp mode gedraaid
  • Inclusief een ongebruikte nieuwe originele Ushio lamp, nieuwe in doos
  • Gecalibreerd!
  • BT2020, DCI/P3 en LLDV kleurenprofielen al in de projector aanwezig
  • Custom javs gamma curves voor HDR in de projector aanwezig
  • Doos aanwezig, uiteraard inclusief de bijbehorende afstandsbediening
  • De originele init file (van voor de 1e autocal sessie) krijg je er uiteraard bij
  • Spelend te zien in Delft, neem gerust je eigen films mee (op een externe HD)
  • Indien binnen een straal van 100 km, eventueel gratis bezorging (na vooruit betaling)

Vraagprijs: 1395 euro inclusief nieuwe originele Ushio lamp


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Wow waanzinnige aanbieding!  :thumbs-up: :pompom:

Suc6 met de verkoop! Die moet zo weg zijn voor deze prijs.  :wub:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

hifiman

Dank heren, ik hoop dat de volgende eigenaar een htforummer zal worden (staat nu ook te koop op marktplaats).

Ik was nog even vergeten dat er ook een LLDV kleurenprofiel in de projector geimporteerd is, ,staat nu in het lijstje erbij  :headbanging:

hifiman

edit: foutje bedankt, ik heb de spyder 5 toch zelf nodig.

PascalP

nog niet verkocht? zag dat hij al van marktplaats af was dus ging er van uit al verkocht.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

hifiman

Quote from: PascalP on July 24, 2020, 14:46:05
nog niet verkocht? zag dat hij al van marktplaats af was dus ging er van uit al verkocht.
Nee hoor de advertentie staat er nog. De aanbieding met de spyder is alleen voor htforum.

En dit wordt pas het eerste weekend dat de projector te koop staat, meestal kijken mensen in het weekend is mijn ervaring.

RonG


hifiman

Quote from: RonG on July 24, 2020, 15:03:21
Is dit een upgrade t.o.v. mijn tw9300?
Aangezien ik een belang heb in het beantwoorden van deze vraag, laat ik het even aan anderen om hier op te reageren.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Zeker zoals Hifiman hem aanbied met de curves erin voor nog betere HDR weergave.
Zwart is gewoon zwart vergeleken met je Epson.
Lamp gaat veel langer mee (+nieuwe erbij)
Dit is echt wel een flinke stap vooruit.

Ik durf zelfs nog wel te beweren dat de x5000 beter is dan de nieuwe Epson 9400
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

RonG

Hmmmm, ok. Ze zijn beide van dezelfde generatie dacht ik. 2016?

Heb wel serieuze interesse gezien ik denk dat de 9300 voor ongeveer hetzelfde bedrag weg zou kunnen toch?

pameijer

Wat een prijsje! Dus ik koop jouw deal, hou de Spider en verkoop de JVC weer met winst door. Hmmmm  ;D
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

RonG


hifiman

Ik kom er net achter dat ik de spyder 5 toch nog zelf nodig heb. (dacht dat de autocal software ook compatible was met de xrite i1pro, maar dat is niet zo).

In plaats van de spyder erbij doe ik dan 100 euro korting dit weekend, dus projector + nieuwe lamp voor 1295.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman


vik

En terecht! Overigens heel veel plezier gewenst met je nieuwe projector  :pompom:

Quote from: hifiman on July 24, 2020, 23:55:47
Gereserveerd tot morgenavond!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

hifiman

Quote from: vik on July 25, 2020, 08:50:39
En terecht! Overigens heel veel plezier gewenst met je nieuwe projector  :pompom:
Dank je Viktor  :pompom:

RonG

Nou, gezien ik vandaag jarig ben dacht ik, doe me zelf eens een cadeau 8).

Reservering kan er iig vanaf O0. Ik pm je verder ;D

Zymotic

Quote from: RonG on July 25, 2020, 10:28:29
Nou, gezien ik vandaag jarig ben dacht ik, doe me zelf eens een cadeau 8).

Reservering kan er iig vanaf O0. Ik pm je verder ;D

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier er mee!

angelo41

Quote from: RonG on July 25, 2020, 10:28:29
Nou, gezien ik vandaag jarig ben dacht ik, doe me zelf eens een cadeau 8).

Reservering kan er iig vanaf O0. Ik pm je verder ;D
gefeliciteerd man. ben benieuwd tegenover je 9300 wat dit ga geven.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


hifiman

Quote from: RonG on July 25, 2020, 10:28:29
Nou, gezien ik vandaag jarig ben dacht ik, doe me zelf eens een cadeau 8).

Reservering kan er iig vanaf O0. Ik pm je verder ;D
Leuk man! Gefeliciteerd met je nieuwe projector, ga je geen spijt van krijgen!  :headbanging: :popcorn:

Ik weet niet of ik kado verpakking heb  ;D


Martijnst1990

Quote from: RonG on July 25, 2020, 10:28:29
Nou, gezien ik vandaag jarig ben dacht ik, doe me zelf eens een cadeau 8).

Reservering kan er iig vanaf O0. Ik pm je verder ;D
Gefeliciteerd! Lijkt me een mooie aankoop  :clapping:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT