Luxman dva 250 incl veel cd's

Started by Bama, July 16, 2020, 19:15:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bama

Zoals de aanhef zegt. Ik heb een luxman DVA 250 en dat is ook een aardige cd speler. Inclusief de originele verpakking en afstandbediening en in onbeschadigde staat.
Buiten dat heb ik 2 grote boodschappen tassen vol met cd's dus dat zijn er een paar honderd waar ik niks meer mee doe.
Wat zou zoiets nog waard zijn?

bmateijsen

Een DVD/SA-CD-speler... die volgens de recensie destijds 699 euro kostte. Is er nog wel een loopwerk voor deze beschikbaar als die het begeeft?

Ik denk dat je blij mag zijn met 100 euro?

Bama

Quote from: bmateijsen on July 16, 2020, 19:47:00
Een DVD/SA-CD-speler... die volgens de recensie destijds 699 euro kostte. Is er nog wel een loopwerk voor deze beschikbaar als die het begeeft?

Ik denk dat je blij mag zijn met 100 euro?

Ok, en de cd's?
Geen idee wat een cd nog opbrengt in deze tijd van streamen.

Richi

Er is een beperkte groep die SACDs nog steeds waardeert (waaronder ikzelf) die een mooie SACD speler goed kunnen waarderen. Maar ik denk dat het met 100-150 euro inderdaad wel ophoudt. Er staan best veel SACD spelers op MP en wat je ziet is dat de bijzondere vrij snel verkocht worden. En ik vind dit toch wel een bijzonder model van een mooi merk.

PS. Ik ben zelf stiekem wel geïnteresseerd in de speler.  :hehe:

Wat betreft de CDs. Als je er 1 euro per stuk voor krijgt, dan mag je al blij zijn tegenwoordig.  :crazy:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Dirk

CD's is erg variabel, ik verkoop nog wekelijks en daar zit toch echt weinig tussen beneden de 3€/stuk...daarentegen wel enkele uitschieters van tientallen €/stuk.
Als je het geduld hebt om alles online te zetten bij Discogs en 't apart wil verzenden dan kan dat best nog aardig wat opbrengen, maar dan moet je 't inderdaad niet "snel kwijt willen"  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bama

Ik ben vrij ongeduldig en dan moet ik ook iedere keer weer die dingen gaan verzenden. Aan de ene kant jammer maar zou ze liever in 1x verkopen al kost het me dan geld.
Zal er eens over nadenken of als partij hier te koop zetten maar dan moet ik een prijs gaan verzinnen.
Bedankt voor de bijdragen.

HJ

Mss ook vermelden wat zoal het genre van de muziek is?