Monitor Audio Apex a10

Started by Jackol, July 5, 2020, 21:08:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jackol

Mooie set monitor audio speakers uit de apex serie in zeer goede staat, geen oneffenheden kunnen ontdekken.
De a10 compleet met dozen en stands(zonder doos), in de dozen zitten ook nog de lage standaards die je eventueel ook als muurbeugel kunt gebruiken. De a40 ook incl. doos.

Vraagprijs €850,- voor de hele set.


Alleen de a10 nog over, vraagprijs €400,-

Exirion

Helaas niet de zwarte uitvoering ;) Ik heb zelf de A10's; de beste compacte speakers die ik ken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Jackol

Tnx zijn zeker goede luidsprekers gezien het formaat.

Prijs verlaagd en als er iemand alleen de a10, de stands of de a40 wil hebben is dat eventueel ook mogelijk.

Jackol

Even een upje.

Zijn echt aanraders voor mensen die toch goede kwaliteit zoeken, maar geen grote speakers willen of kunnen plaatsen!

Goed bod per PM zal ik in overweging nemen.

Exirion

Yup, zet hier een XXLS400 of SVS SB model bij en je hebt top geluid bij minimale afmetingen. De bouwkwaliteit is ook schitterend.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Exirion

Bijzonder dat hier zo weinig animo voor is voor de helft van de nieuwprijs. Als ze zwart waren wist ik het wel ;)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Jackol

Helaas zijn ze wit, ook mooi hoor :inlove:, maar idd weinig animo tot nu toe, had verwacht het wel snel kwijt te zijn.
Maarja zeker de tijd van het jaar ofzo, anders hou ik ze zelf wel desnoods.

ajbeefde

Quote from: Jackol on July 14, 2020, 16:43:48
Helaas zijn ze wit, ook mooi hoor :inlove:, maar idd weinig animo tot nu toe, had verwacht het wel snel kwijt te zijn.
Maarja zeker de tijd van het jaar ofzo, anders hou ik ze zelf wel desnoods.

Niks mis met wit !  Zelf ook witte (Kef) luidsprekers in de huiskamer.

Je set ziet er mooi uit, met wat geduld komt er vanzelf wel een koper. ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Exirion

Quote from: ajbeefde on July 14, 2020, 17:00:09
Niks mis met wit !  Zelf ook witte (Kef) luidsprekers in de huiskamer.
Zeker niks mis met wit, maar ik heb zwarte A10's. Als ik voor dit bedrag kon aanvullen tot 5 speakers dan had ik ze zo gekocht ;)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Jackol

De a40 en de stands inmiddels verkocht, dus alleen de a10 nog over voor verkoop.

Vraagprijs voor de a10 is €400,-