Raad de acteur / actrice van weleer

Started by Kjelt, June 30, 2020, 22:29:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Nieuw spelletje: die beroemde acteur / actrice van weleer die er nu laten we het netjes houden anders uitziet tegenwoordig.
Kunnen jullie nog raden wie het is ?

Regels:
- geen Google photo gebruiken of cheaten
- alle antwoorden tussen spoiler tags zodat meer mensen nog kunnen spelen en raden.
(Voor spoiler tags gebruik het ikoontje Sp hierboven tweede rij tweede van links)

Degene die de foto post zal degenen antwoorden of het correct of niet is.
Na twee dagen zal degene die het eerste het goede antwoord heeft gegeven een nieuwe foto posten.

Veel plezier!

Kjelt



jahtari

Welke acteur is dit met zijn vrouw?



Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Kjelt

Zover dan met het lezen van de regels  :tounge2:


morca

Quote from: jahtari on June 30, 2020, 22:56:15
Welke acteur is dit met zijn vrouw?



Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Oef wat is die oud geworden.
Ik heb vals gespeeld ,dus speel deze ronde niet mee  ::)

Kjelt

Morca, Als je dan nog even zo vriendelijk wilt zijn om je antwoord tussen spoilers te zetten zoals in de regels staat, zodat anderen ook nog kunnen meespelen dan mag je over twee dagen een nieuwe posten  ;)

Kjelt

Oeps even de tijd vergeten  :blush:

Het was dus Macaulay Culkin bekend als kindster in Home Alone.

De eerste die het goed had was Morca en die mag nu een foto plaatsen.

Richi

Leuk! Maar mijn God, wat ben ik hier slecht in!  :D
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a