ervaring anti-mode 8033 ii

Started by wiking, June 29, 2020, 10:58:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wiking

enige weken dit kleine toestel aangeschaft en kan stellen dat ik er heel tevreden mee ben.

na enkele experimenten de juiste plaats gevonden voor mijn subwoofer en wat mij betreft een schot in de roos!
wat ik kan zeggen is dat de wisselwerking tussen subwoofer en overige luidsprekers naadloos verloopt!
weg is het gerommel!
ik gebruik de sub nu zelfs met muziek,waar ik voordien helemaal geen fan van was!

dit kleine wonder doet wat het belooft!!

frank p.






DustinV


wiking

inderdaad!

dit is een blijver!!

jahtari

Dit kastje plaats je dus tussen de sub out en de subwoofer en de DSP doet dan de rest? Of kun je de DSP nog beïnvloeden?

Graag meer info!
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

morca

Nee je kan niks beinvloeden.
Imo is het een leuke oplossing
Maar voor muziek schoot hij bij paar kennisen tekort.
Die zijn later toch voor inregelbare dsp gegaan.

Is meer werk om in te regelen.
Maar ook beter imo

DustinV

Quote from: morca on June 30, 2020, 15:44:48
Nee je kan niks beinvloeden.
Imo is het een leuke oplossing
Maar voor muziek schoot hij bij paar kennisen tekort.
Die zijn later toch voor inregelbare dsp gegaan.

Is meer werk om in te regelen.
Maar ook beter imo

Dit kan bij de duurdere modellen wel geloof ik. Hoe uitgebreid weet ik echter niet.

R0N

Quote from: jahtari on June 30, 2020, 13:05:54
Dit kastje plaats je dus tussen de sub out en de subwoofer en de DSP doet dan de rest? Of kun je de DSP nog beïnvloeden?

Graag meer info!

Hoi,

Jazeker je kunt het resultaat nog beïnvloeden. Diverse banden zijn in te stellen.
Zie handleiding.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

morca

Quote from: R0N on July  3, 2020, 00:46:38
Hoi,

Jazeker je kunt het resultaat nog beïnvloeden. Diverse banden zijn in te stellen.
Zie handleiding.

ron
Bij dit model kan je alleen 20 of 25 hz boosten.
Dat is beinvloeden idd als je letterlijk zijn vraag beantwoord. ;D

Maar je kan verder niks mee, wat je met een inregelbare dsp wel kan.

R0N

Quote from: morca on July  3, 2020, 01:12:44
Bij dit model kan je alleen 20 of 25 hz boosten.
Dat is beinvloeden idd als je letterlijk zijn vraag beantwoord. ;D

Maar je kan verder niks mee, wat je met een inregelbare dsp wel kan.

Je mag van mij gelijk hebben, maar voor de vraagsteller wil ik het toch wel vervolledigen.



Een inregelbare dsp heeft niet de roomcorrectiesoftware van DSPeaker, voor zover er überhaubt iets in zit. En wat kost het dan?

Als iemand zijn sub eenvoudig wil 'temmen' is de 8033 een prima oplossing.
En ja, er is altijd iets 'beters'.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)