Harmony companion overdracht gegegens naar fysieke ab

Started by bigbro, June 28, 2020, 13:48:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bigbro

hoi,Ik heb  een Harmony Companion gekocht. Na een hoop gedoe eindelijk via mij de app mijn blurayspeler kunnen installeren. Vraag:

Wanneer je alles via de app installeert kun je dit dan 1 op 1 overdragen op de fysieke ab of moet je alles opnieuw programeren?


H B

Niet opnieuw programmeren maar wel synchroniseren, dat doe je door hem of via usb fysiek met je pc te verbinden of via de app op android cq. ios.

bigbro

Dank. De Ziggo aB werkt prima in de Companion. Moeite heb ik met het instelmenu van mijn Audionet MAP1 versterker. DE database van Logitech zegt dat ze die gegevens hebben maar het lijkt erop dat ik alles handmatig moet toevoegen. `juist daarom heb ik een `logitech gekoht. Er zit ook een USD naar mini USB bij maar die is op de remote niet aan te sluiten. De website van de companion zegt dat de site niet meer bestaat terwijl de compainion 1 van de nieuwere modellen is. Wel mooi eigenlijk. Had gehoopt dat met de database van de MAP1 voorversterker alles in 1 keer werd overgezet. Ben ik misschien een beetje dom of doe ik iets fout. Audionet is een high end merk alleen die Sunwave AB's die ze bijleverden zijn erg slecht. Heb er inmiddels 6 in de la liggen. Allemaal kapotte software. Iemand die mij een beejte op weg kan helpen

Dura

Ach welnee, die ab hoeft nergens aan gehangen te worden. De app zendt de toetscode naar de hub en daar wordt het vertaald naar de juiste code voor het juiste aparaat. Dat werk je bij via de app, bij het verlaten van het bijwerkscherm wordt de hub geupdated. Ook het aanpassen van de toetsen van de ab gaat via de app. Je hebt dus alleen een device nodig waarop de app draait, en een Logitech account, waarmee je instellingen ook op de Logitech cloud gebackupd worden.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.