Custom build Audio meubel

Started by beetle99, June 28, 2020, 13:16:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beetle99

Zou graag wat meningen willen horen wat ik hier voor kan vragen:

Door meubelmakers (megajachtbouw ervaring) gemaakt meubel naar mijn eigen ontwerp.

Breedte 161cm
Diepte 66cn
Hoogte 74 cm
Gewicht: zwaar!

Softclose deuren
Pootjes verstelbaar (voor niet vlakke ondergrond)
1 plank per kastje, op verschillende hoogtes te plaatsen
Uitsparingen voor kabels

Groet,
Stefan

beetle99


Dura

Wat een schitterend design! Als ik naar zoiets op zoek zou zijn zou ik 500,- zeker niet te veel vinden. Maar het hangt het lijkt me af van de exacte bouwkwaliteit en dat is moeilijk te beoordelen van de foto's.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

beetle99

Quote from: Dura on June 28, 2020, 13:25:46
Wat een schitterend design! Als ik naar zoiets op zoek zou zijn zou ik 500,- zeker niet te veel vinden. Maar het hangt het lijkt me af van de exacte bouwkwaliteit en dat is moeilijk te beoordelen van de foto's.

Bedankt voor je reactie.
Bouwkwaliteit is uitmuntend, kan helaas geen hoge resolutie foto's uploaden.

Gr,
Stefan 

twani

Ongetwijfeld fantastische bouwkwaliteit echter de vormgeving is dusdanig uitgesproken dat de markt hiervoor wel heel klein zal blijken te zijn...

beetle99

Quote from: twani on July  2, 2020, 09:42:30
Ongetwijfeld fantastische bouwkwaliteit echter de vormgeving is dusdanig uitgesproken dat de markt hiervoor wel heel klein zal blijken te zijn...

Dank. Klopt, we konden toentertijd niet vinden wat we nodig hadden.
De Pass Labs versterker had nogal wat ruimte nodig in de diepte.

sandervg

Prachtig meubel! Ik ben bang dat dit soort meubels 2e hands niet veel waard zijn. Tenzij je een bekend design merk hebt waar mensen specifiek op zoeken (de klassiekers bijvoorbeeld). Dit is denk ik een gevalletje: of voor een weinig verkopen als je er snel vanaf moet, of een hogere prijs vragen met een lange adem.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

holco

Leuk meubel, maar ook erg specifiek waardoor het lastig wordt om daar een koper voor te vinden die dat maar net zoekt.

Ik zou er mooie gedetailleerde foto's van maken met een goede beschrijving erbij en dan op marktplaats zetten tegen opbod.

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

beetle99

Dank voor de reacties. We gaan er nog eens goed over nadenken wat te doen.

Groet,
Stefan