KEF 7.1 home theater set

Gestart door crackdown, juni 20, 2020, 17:23:36

Vorige topic - Volgende topic

crackdown

Ik heb 5x Kef eitjes HTS3001 satellieten en 1 subwoofer HTB2 en 1 Center  allemaal z.g.a.n nog in de originele verpakking staan. Wordt niet meer gebruikt vanwege samenwonen, echt zonde want het geluid is top. Ik heb ook nog de originele stand erbij. Destijds was dit een klein vermogen, maar ik wil het nu dan toch verkopen. Wat zou dit nog op moeten brengen voor de liefhebber?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

crackdown

Titel moet 6.1 zijn, maar bewerken lukt niet meer. Zijn dus 5 eitjes, 1 center en 1 sub.

Dirk

Citaat van: crackdown op juni 20, 2020, 17:29:40
Titel moet 6.1 zijn, maar bewerken lukt niet meer. Zijn dus 5 eitjes, 1 center en 1 sub.

bewerken van je eigen posts (inclusief titels) kan je altijd nog, gewoon de "verander" functie rechts bovenaan desbetreffende post aanklikken  ;) (mits je gewoon in een webbrowser leest, via Tapatalk oid heb ik geen idee waar het zit)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

fluissie

Citaat van: crackdown op juni 20, 2020, 17:29:40

Bewerken kan altijd  :thumbs-up: en je bedoeld misschien;
VIER eitjes , 1 center en 1 sub ? Of heb je er ooit een los eitje bijgekocht ?

Waarde ... Rond de 300 euro

crackdown

Ja klopt eentje erbij gekocht dus 5 eggs [emoji846]

Roksan

Ben benieuwd waar je op uitkomt
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Teejoo

Zijn die eitjes ook gewoon aan de muur te monteren?

fluissie

crackdown

Citaat van: Teejoo op juni 20, 2020, 19:33:03
Zijn die eitjes ook gewoon aan de muur te monteren?
Zeker, hebben ook een demontabel voetje, en zoals gezegd heb ik ook de statieven erbij.

Roksan

Wil je een PB sturen maar je inbox zit vol. Ik heb misschien interesse in je KEF set en je Marantz receiver.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

crackdown

Citaat van: Roksan op juni 20, 2020, 20:44:26
Wil je een PB sturen maar je inbox zit vol. Ik heb misschien interesse in je KEF set en je Marantz receiver.
Heb hem opgeschoond. Ik post liever niet publiek mijn email, dus probeer nog eens ;)

crackdown

Iedereen bedankt voor de reacties. Gereserveerd voor Roksan.