Versterker voor Sonus Faber Cremona Auditor M....

Started by Fré, December 18, 2011, 14:14:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

Quote from: holco on June 21, 2020, 16:06:44
Daar heb je oren voor nodig, dus dat ga jij echt niet begrijpen.

Dit is nergens voor nodig. Bij de volgende persoonlijke aanval kun je een weekje de krant gaan lezen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Koei

Quote from: chansig on June 21, 2020, 17:11:11
Nou ik kan je verzekeren dat de ervaring van Holco met Audio-GD anders is dan die van jouw. Vandaar zijn reageren.

Gr. Hans

Ja, dat is begrijpelijk. Veel van die problemen die ik noem ga je niet horen omdat de noise floor in een kamer sowieso al erg hoog is. Je zal je best moeten doen om verschillen tussen electronica te horen zodra alles volume gematched is. Bij versterkers hoor je het voornamelijk als ze geen vermogen meer hebben en gaan clippen. Maar dat neemt niet weg dat als ik ergens geld aan uitgeef ik ook de meetbare prestaties krijg waar ik voor betaal. Waarom zou ik 3000,- betalen als ik voor 1400,- ook klaar ben en iets heb wat beter meet en hetzelfde klinkt. 
"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs