CineMike Benelux- locatie Parallelweg 's-Hertogenbosch opgeheven.

Started by vik, June 18, 2020, 09:10:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

vik

Nee nog niets concreets te melden behalve dat alles is afgerond op het oude adres.

Nogmaals via deze weg wil ik forum lid Binky007 en Remco super bedanken voor het kei harde werken om alles op orde te brengen. Zonder jullie had ik het nooit kunnen redden.  :worship: :worship:

Ook uit onverwachte hoeken de andere leden (voornamelijk klanten) die mij via whatsapp hulp hebben aangeboden super tof!!  :angel:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Remco

Quote from: vik on July  9, 2020, 10:27:10
Nee nog niets concreets te melden behalve dat alles is afgerond op het oude adres.

Nogmaals via deze weg wil ik forum lid Binky007 en Remco super bedanken voor het kei harde werken om alles op orde te brengen. Zonder jullie had ik het nooit kunnen redden.  :worship: :worship:

Ook uit onverwachte hoeken de andere leden (voornamelijk klanten) die mij via whatsapp hulp hebben aangeboden super tof!!  :angel:

En heel graag gedaan voor je! Op naar een nog mooiere Cinemike dream theater locatie!! ;)
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |