Show je set!!

Started by kappa9, June 17, 2020, 11:49:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DofN

Het lijkt licht te geven. Indrukwekkend.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Rielplayer

Quote from: DofN on April 23, 2021, 16:17:34
Het lijkt licht te geven. Indrukwekkend.

Dat doet het ook O0 zitten ledstrips in, met een dimmer uiteraard.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

vergeerr72

Quote from: Rielplayer on April 23, 2021, 09:17:13
hier ook maar even dumpen dan ;D. vanaf de vorige foto een nieuwe tv, andere luidsprekers en de nad is de kast in gegaan.


Leuk gedaan die fotocollage.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Quote from: Peerless Monster on April 22, 2021, 17:33:40
Thanks Jack.
Ik hoop dat bij jou de speakers en kabels inmiddels hebben kunnen settelen?
Zo vaak wissel je niet 😅


Lastige vraag,  ik denk dat ik tot nu toe misschien een uurtje of vier naar de speakers heb geluisterd. Het aloude probleem,  weinig thuis.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Hannibal_

Quote from: Rielplayer on April 23, 2021, 16:25:22
Dat doet het ook O0 zitten ledstrips in, met een dimmer uiteraard.

Echt super!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

LaughingStock

Bij deze. De Aurender heeft zich verstopt achter het deurtje  :)
Harbeth 40.2 Anniversary LE | Accuphase E-460 + DAC-40 | Accuphase DP-510 | Aurender N10

fugazi_2009

Dat ziet er keurig uit!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Prachtige set  :thumbs-up:

Quote from: LaughingStock on April 30, 2021, 13:44:37
Bij deze. De Aurender heeft zich verstopt achter het deurtje  :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

LaughingStock

Dank! Het is een lange weg geweest om hier te komen, maar geloof wel zo'n beetje dat dit mijn 'end game' speakers zijn. Ik moet ze alleen wel flink naar voren schuiven bij serieus (op hoog volume) luisteren.
Harbeth 40.2 Anniversary LE | Accuphase E-460 + DAC-40 | Accuphase DP-510 | Aurender N10

Jumping Jack

Bijzonder mooie opstelling! Ik zie platen, maar geen speler?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

CZ79

Perfect! Platen voor de vulling van de kast en (gelukkig) geen enkele kans om die rommel ook daadwerkelijk te kunnen draaien (beetje Maro effect, platen vanuit nostalgie maar het niet in je hoofd halen te draaien)  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Audio addict

#286
Een paar upgrades verder :

Ik heb nu een 2e subwoofer , en voor de akoestiek dikke gordijnen en het lederen bankstel is vervangen voor een 3.5 zits stoffen bankstel.

Volgende upgrade is akoestische panelen aan de muur achter de bank  :smile:

Ik heb eens getest wat een verschil het geeft door een 2 persoons matras tegen de muur te zetten en dat verschil is best groot.





Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.

CZ79

Quote from: Audio addict on May  2, 2021, 19:34:40
Een paar upgrades verder :

Ik heb nu een 2e subwoofer , en voor de akoestiek dikke gordijnen en het lederen bankstel is vervangen voor een 3.5 zits stoffen bankstel.

Volgende upgrade is akoestische panelen aan de muur achter de bank  :smile:

Ik heb eens getest wat een verschil het geeft door een 2 persoons matras tegen de muur te zetten en dat verschil is best groot.


Wat een onwijs nette opstelling, ziet er echt gaaf uit  :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

5061

Heb enkele aanpassingen gedaan aan mijn set. Stax hoofdtelefoon gebruikte ik erg weinig en gaat in de verkoop, zeker sinds de 8c's in de set is opgenomen. Ben zeer in m'n nopjes, zeker de laatste aanwinst de Grimm MU1 maakt het helemaal af.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

LaughingStock

Quote from: Jumping Jack on April 30, 2021, 16:03:25
Bijzonder mooie opstelling! Ik zie platen, maar geen speler?

Quote from: cz79 on April 30, 2021, 18:37:25
Perfect! Platen voor de vulling van de kast en (gelukkig) geen enkele kans om die rommel ook daadwerkelijk te kunnen draaien (beetje Maro effect, platen vanuit nostalgie maar het niet in je hoofd halen te draaien)  :D

De LP's staan er nu inderdaad puur voor de pats :D

De arm en het element van mijn Clearaudio platenspeler zijn helaas 2 jaar geleden gesloopt door mijn jongste zoontje. Sinds de streamer ook niet echt de behoefte gehad om dat weer in orde te maken. Ooit komt er wel weer iets anders, een mooie LP12 ofzo.
Harbeth 40.2 Anniversary LE | Accuphase E-460 + DAC-40 | Accuphase DP-510 | Aurender N10

kappa9

Quote from: 5061 on May  3, 2021, 19:00:20
Heb enkele aanpassingen gedaan aan mijn set. Stax hoofdtelefoon gebruikte ik erg weinig en gaat in de verkoop, zeker sinds de 8c's in de set is opgenomen. Ben zeer in m'n nopjes, zeker de laatste aanwinst de Grimm MU1 maakt het helemaal af.

Wow, mooi wat zijn de kabels van je tv mooi weggewerkt zeg!!
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

5061

Dank je kappa9, mijn zoon is daar heel handig en lenig in. Hij heeft alle bekabeling zo gelegd dat het geen beesten- sorry kabelboel is geworden. Moeders ook heel blij. Door de komst van de MU1 ben ik overgestapt naar het digitale domein en is meteen het probleem van de kabelongemak opgelost. Resultaat: fantastische geluidsbeleving.
Wat de MU1 met het signaal doet is ongelofelijk. Kan proberen het te omschrijven maar dat gaat me niet lukken zonder Grimm tekort te doen.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Trabuca

Quote from: 5061 on May  4, 2021, 10:29:11
Dank je kappa9, mijn zoon is daar heel handig en lenig in. Hij heeft alle bekabeling zo gelegd dat het geen beesten- sorry kabelboel is geworden. Moeders ook heel blij. Door de komst van de MU1 ben ik overgestapt naar het digitale domein en is meteen het probleem van de kabelongemak opgelost. Resultaat: fantastische geluidsbeleving.
Wat de MU1 met het signaal doet is ongelofelijk. Kan proberen het te omschrijven maar dat gaat me niet lukken zonder Grimm tekort te doen.
Heb je een goot in de muur gefreesd voor de kabel van de TV? Of is het een gipsplaten wand met een gat er in? Erg netjes.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

jahtari

Quote from: 5061 on May  4, 2021, 10:29:11
Dank je kappa9, mijn zoon is daar heel handig en lenig in. Hij heeft alle bekabeling zo gelegd dat het geen beesten- sorry kabelboel is geworden. Moeders ook heel blij. Door de komst van de MU1 ben ik overgestapt naar het digitale domein en is meteen het probleem van de kabelongemak opgelost. Resultaat: fantastische geluidsbeleving.
Wat de MU1 met het signaal doet is ongelofelijk. Kan proberen het te omschrijven maar dat gaat me niet lukken zonder Grimm tekort te doen.
Zou dat zelf wel eens willen ervaren! Prachtig mooi apparaat, helaas te duur voor mij.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

5061

Bij onze laatste verbouwing heb ik een doorvoerbuis in laten zetten.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Marco66

#295
Nog steeds erg tevreden met de setup beneden, Lindemann Musicbook 10 & 50.





Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Peerless Monster

Weer prachtige zorgvuldig gebouwde en bij elkaar gezocht sets 🤩
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fasteddie

Quote from: Marco66 on May  4, 2021, 15:31:26
Nog steeds erg tevreden met de setup beneden, Lindemann Musicbook 10 & 50.





Het hout van de stand past wel erg mooi bij het bovenblad van de tv kast...mooie cleane set inderdaad :clapping:

skyfox

Hele fraaie set zo, Marco! Blend mooi met je interieur.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Audio addict

Zijn die stands zelf gemaakt of zo gekocht ?
Past idd super bij het tv meubel.
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.