Het merendeel van die platen zijn afkomstig uit mijn (inmiddels ver vervlogen) DJ carriere. Voornamelijk house/techno en zo. Muziek die ik heel graag heb gespeeld maar zelden zomaar beluister. Alle platen zijn ook gedigitaliseerd en kan ik dus streamen.
Daarnaast heb ik tot voor kort nog cd's aangeschaft. Bij aankoop van een nieuw album zet ik deze op de NAS en kan deze streamen. De cd zelf vliegt in de kast.
Ik kan dus momenteel geen LP of cd afspelen

. Evenwel kan ik alle muziek die ik heb streamen en gebruik ik toch ook zeer vaak de bestaande streamingdiensten.
Ik weet dus in feite niet wat de toekomst zal brengen. Ik hou erg van het fysieke aspect (LP of CD) en het verzamelen. Misschien koop ik in de toekomst nog enkel LP's en moet ik me inderdaad eens een platenspeler aanschaffen (tips?). Daar ben ik nog niet uit.
@ paaj: Ik heb ze nu eens wat meer uit elkaar gezet en dat komt inderdaad de ruimtelijkheid ten goede. Vooruit geschoven hoor ik weinig verschil, behalve (denk ik) wat minder laag. Al bij al is er toch een 60 cm achter de luidsprekers aanwezig. Bedankt voor de tip alvast!