Prijslijst gezocht Cardas waar Hexlink Golden 5-C luidsprekerkabel op staat

Started by tommi, June 7, 2020, 17:30:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tommi

Ik heb vorige week deze kabel tweedehands gekocht als 2x2m bi-wire, naar volle tevredenheid overigens.
Ik heb proberen uit te vinden wat de historische nieuwprijs voor de kabel is geweest maar na een aantal verwoede Google pogingen is het niet gelukt.
Heeft iemand toevallig een idee wat deze  kabel gekost heeft ooit? Of misschien een hele prijslijst uit die tijd? Alvast bedankt voor het meedenken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Computers are useless....they only provide answers.
NAD Masters Series M12 BluOS - Nad Masters Series M22 - Ocos Triple - Audioquest Colorado XLR - Vivid Audio 1.5SE Rijksmuseum Blauw - Panasonic TXP50VT50 - Arcam AVR-390 - Classé CAV75mkII - Dynaudio Conctour SC Esotar2 - Dynaudio Contour Special 25 surrounds - Dune 4K Solo - Xbox One

chansig

Volgens mij echt een dure kabel. Maar weet het fijne er ook niet meer van.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

bmateijsen

Hexlink is echt oud, op mijn 2007 prijslijst staat deze niet op.

Edit: even wat verder gezocht en Hexlink is van begin 1990. Cardas kennende zal het wel een tijdje zijn meegegaan, maar je moet dus een prijslijst hebben van die periode. (dat zal niet meevallen ;-) )

hifiman

Ik speel er ook mee  2x 2,40m en vond destijds (toen ik ze 2de hands kocht) via google ergens een nieuwprijs van ongeveer 3500 dollar als ik mij niet vergis.