Steljes Audio MS2 streamer

Started by JunkO, June 9, 2020, 09:43:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JunkO

Wegens upgrade te koop, een mooie Steljes Audio MS2 streamer compleet met doos en accessoires.









Specs:
- Internetradio via wifi (dualband 2,4 en 5 GHz)
- Spotify verbinding maken, streamen en spelen vanuit de Spotify-app
- DLNA
- 3,5-mm stereo analoge uitgang
- Optische digitale uitgang
- UNDOK app (iOS, Android)
- 5V DC voeding

De standaard meegeleverde dropveter heb ik vervangen door een kwalitatief wat betere kabel. Deze krijg je er gratis bij.

Lees ook de zeer goede review op alpha-audio over deze streamer. Zij waren verbaast over hoe goed deze speelt voor het geld! https://www.alpha-audio.nl/review/multitest-zeven-excellente-audio-streamers/2/

"Het moet gezegd worden. Er zijn weinig momenten dat onze onderkaak letterlijk in onze schoot valt van verbazing. O jee, wat klinkt deze MS2 verschrikkelijk groots, ruimtelijk, driedimensionaal en bovenal muzikaal! De muziek komt zelfs in koude en niet ingespeelde staat he-le-maal los van de speakers en laat ons letterlijk baden in de muziek. Bij tijden zelfs tot kippenvel-niveau!"

verkocht
Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

jeepee

Leuk dat je voor zo weinig geld al een redelijk goede streamer kan kopen. En met optisch en een dac is het misschien nog op een hoger niveau te krijgen?

JunkO

#2
Dat zou je inderdaad kunnen doen, al heb ik het eigenlijk nooit getest. Het klonk zo eigenlijk al erg goed!
Ik speelde zelf wel met een andere voeding, de iFi Audio iPower, die voor wat meer rust zorgde. Deze heb ik dan weer niet te koop omdat deze wordt gebruikt met mijn nieuwe streamer.
Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

Rowdy

#3
Ik heb deze streamer ook i.c.m. een iFi iPower voeding. Deze is analoog aangesloten op mijn Rega Brio versterker.
De klank is zeer goed. Het laag wordt wel iets aangezet, maar niet storend.
De streamer heeft Spotify Connect. Via de app UNDOK kun je de streamer instellen op wifi. Via UNDOK zie je ook internetradio, NAS, enz.

JunkO

Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks