Denon 2020 HDMI 2.1 receivers aangekondigd

Started by IMWhizzle, June 7, 2020, 11:41:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Quote from: Mokumer45 on May  6, 2022, 15:14:39
Ik zie de Denon 4700 nog bij div. winkels voor rond 1500 - 1700 Euro aangeboden staan, alleen helaas bijna altijd niet leverbaar.


Jup, ik heb het ook over adviesprijzen vanuit Denon. (is altijd wat mogelijk natuurlijk)
Maar prijzen van 1500 zullen wel gaan verdwijnen

gerard1

1399 momenteel, adviesprijzen gaan toch nergens over? 

etienne

De AVC X8500HA is een dijk van surround versterker en biedt alles wat een surround liefhebber zich kan wensen.

Bij Hifi Smits in Arnhem aangeschaft tegen een zeer aantrekkelijke prijs.   
Sony XR 65 A90J - Denon AVC X 8500HA 
Monitor Audio Gold 200 4G,  RX Center, RXFX Surround Back
REL T7 - DUNE HD - NEXTBOX - NAS QNAP TS 419 PII

Toni71

#53
Ik heb bij diverse winkels al een av-receiver aangeschaft, ook bij Marcel (H & C Hifi) een aantal. Naast wat andere zaken. Die doet volgens mij best wat hij kan met de prijs.


H&C Hifi

Quote from: etienne on May  7, 2022, 14:34:39
De AVC X8500HA is een dijk van surround versterker en biedt alles wat een surround liefhebber zich kan wensen.

Bij Hifi Smits in Arnhem aangeschaft tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Dat kan meestal nog wel scherper ( mits ze leverbaar zijn ) 8)

etienne

Dat kan meestal nog wel scherper ( mits ze leverbaar zijn )

Nou, dat is bij Smits Hifi in Arnhem meestal niet het probleem - er waren er genoeg op voorraad, maar deze gingen ook razendsnel de deur uit, omdat Smits een grote partij DENON 8500HA versterkers had ingekocht, en tegen een zeer respectabele prijs aanbood, waar de grotere concurrerende hifi winkels het lieten afweten, want die houden vast aan € 4299,- terwijl Smits daar dik
€ 1500,- onder zat. Kijk, dat zijn nog eens prijzen! Op het gebied van OLED TV's hetzelfde verhaal, ook daar zeer aantrekkelijke verkoopprijzen, vandaar dat ik naast een nieuwe DENON ook meteen een SONY OLED 65 A90J aanschafte. Winkels als de Media Markt en Hifi Klubben hebben echt het nakijken, en zijn niet interessant om daar te komen, zelfs niet bij een PowerBuy. Hifi Klubben geeft nergens korting op!  Bij de MM werd 5% korting aangeboden, lachwekkend!     
Sony XR 65 A90J - Denon AVC X 8500HA 
Monitor Audio Gold 200 4G,  RX Center, RXFX Surround Back
REL T7 - DUNE HD - NEXTBOX - NAS QNAP TS 419 PII

blue-eyes

Ik ben een beetje verbaasd om je reactie..... lachwekkend noem jij het? Waarom? Heb jij daar recht op, is het iets wat ze moeten doen?
Je kan verbaasd zijn, wellicht dat zij zich zo uit de markt prijzen, of met dit product geen omzet halen, etc.


Ik doel niet specifiek op jou, maar werd wel getriggerd, jij schrijft nu wat veel mensen vinden, recht op denken te hebben. Ik vind dat bijzonder.
Een bedrijf staat vrij welke prijs dan ook te vragen - consument heeft de keuze daar dan wel of niet te kopen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

H&C Hifi

#57
Quote from: etienne on June 11, 2022, 12:28:35
Dat kan meestal nog wel scherper ( mits ze leverbaar zijn )

Nou, dat is bij Smits Hifi in Arnhem meestal niet het probleem - er waren er genoeg op voorraad, maar deze gingen ook razendsnel de deur uit, omdat Smits een grote partij DENON 8500HA versterkers had ingekocht, en tegen een zeer respectabele prijs aanbood, waar de grotere concurrerende hifi winkels het lieten afweten, want die houden vast aan € 4299,- terwijl Smits daar dik
€ 1500,- onder zat. Kijk, dat zijn nog eens prijzen! Op het gebied van OLED TV's hetzelfde verhaal, ook daar zeer aantrekkelijke verkoopprijzen, vandaar dat ik naast een nieuwe DENON ook meteen een SONY OLED 65 A90J aanschafte. Winkels als de Media Markt en Hifi Klubben hebben echt het nakijken, en zijn niet interessant om daar te komen, zelfs niet bij een PowerBuy. Hifi Klubben geeft nergens korting op!  Bij de MM werd 5% korting aangeboden, lachwekkend!     


Nou als ze mij een X8500HA nieuw in doos aan 2799,00 incl BTW kunnen leveren  ;)  geloof het maar niet.
Grote partij inkopen ?  van de HA onmogelijk, geloof me maar. die dingen hebben al bijna een jaar extreme lever issues.

ja de oude 8500H hebben ze wel aan 2799,00 verkocht, dat is geen uitzondering.



Wel leuk nieuws is dat er een nieuw topmodel gaat komen, hopelijk eind van dit jaar  nieuw AVC-A1  :wub:  15.4 zoals ik nu vernomen heb.

Refie

Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

H&C Hifi

Quote from: Refie on June 11, 2022, 20:27:09
Zou er graag een zien als pure pre..

Die gaat niet van denon komen maar wel van Marantz  10 serie pre met bijpassende eind.
verwachte adviesprijzen rond de 7500 p/st

RalphH

Quote from: blue-eyes on June 11, 2022, 13:02:45
Ik ben een beetje verbaasd om je reactie..... lachwekkend noem jij het? Waarom? Heb jij daar recht op, is het iets wat ze moeten doen?
Je kan verbaasd zijn, wellicht dat zij zich zo uit de markt prijzen, of met dit product geen omzet halen, etc.


Ik doel niet specifiek op jou, maar werd wel getriggerd, jij schrijft nu wat veel mensen vinden, recht op denken te hebben. Ik vind dat bijzonder.
Een bedrijf staat vrij welke prijs dan ook te vragen - consument heeft de keuze daar dan wel of niet te kopen.

Sowieso het vinden dat er altijd korting of een extraatje gegeven moet worden vind ik, sinds dat dat hier in NL "normaal" is geworden, echt tenenkrommend. Leidt r naar mijn idee overigens ook toe dat veel winkels juist een hoge prijs aanhouden. De "sulletjes" die dan niet om korting zeuren zijn dan eigenlijk dief van hun portemonnee.
De werkwijze van forumsponsoren zoals bijv Marcel, die ter plekke gewoon een goede, marktconforme prijs maken, vind ik in het geheel juist een dikke duim waard.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer