Bert Plantagie tv kast

Started by jelleeelco, May 31, 2020, 19:14:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelleeelco

Hallo,

Nieuwe indeling van de woonkamer en daarom gaat de Bert Plantage Vision eruit. Destijds met wat korting gekocht bij de Outlet store van Bert Plantagie (van Bert zelf maar dat zal voor de prijs niet uitmaken :) ), omdat het rechter deurtje in een iets andere toon gespoten is dan de rest dan de kast. Als je het weet zie je het...

Echter, in de loop der jaren hebben de kinderen aan de binnen kant getekend en gekleurd en dit is niet even weg te poetsen vrees ik. Verder is de kast in goede maar uiteraard gebruikte staat.

Enig idee wat ik hiervoor kan vragen? En daar bedoel ik mee, voor welke prijs zou hij snel weg zijn...

Foto's even snel genomen, uiteraard voor een verkoop topic zou ik mooie foto's maken.

jelleeelco

#1
Additionele foto

frank2

Ik zou zeggen wat een gek ervoor geeft. MP staat vol met tv kasten...
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

remco320

Quote from: frank2 on June  1, 2020, 08:25:57
Ik zou zeggen wat een gek ervoor geeft. MP staat vol met tv kasten...
Nou dat lijkt me een beetje al te gortig. Het is een Dutch Design Classic. Een en ander is enorm afhankelijk van de staat en maatvoering. Probeer vooral de kast zo goed mogelijk schoon te maken en dan nog eens foto's te maken.

Bama

Ik denk dat je met 150- €200 blij mag zijn gezien het kleurverschil. Op de foto is het duidelijk zichtbaar in ieder geval.

DustinV

Quote from: Bama on June  1, 2020, 11:54:14
Ik denk dat je met 150- €200 blij mag zijn gezien het kleurverschil. Op de foto is het duidelijk zichtbaar in ieder geval.

Precies dit. Ik denk dat velen hem daarom zullen overslaan, ongeacht de prijs.

jelleeelco

Ja dat dacht ik eigenlijk ook...dat wordt dus schoonmaken en een gevalletje van "gratis ophalen".

audiolover

Quote from: jelleeelco on June  1, 2020, 15:48:14
Ja dat dacht ik eigenlijk ook...dat wordt dus schoonmaken en een gevalletje van "gratis ophalen".

hoezo schoonmaken bij gratis ophalen?  ;D
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

jelleeelco

Tja, ik ben netjes op mijn spullen en wil graag dat iemand er weer van kan genieten. Die hoeft niet met mijn oude zooi te zitten, toch?

Plus, kans is dan ook groter dat hij snel wordt opgehaald.

ajbeefde

#9
Kringloop komt de kast gratis ophalen... maken ze de kast ook nog eens schoon...
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

paulkokkie

Quote from: ajbeefde on June  2, 2020, 08:38:52
Kringloop komt de kast gratis ophalen... maken ze de kast ook nog eens schoon...
Nee, echt niet.Ze krijgen zoveel spullen aangeboden dat ze niks ophalen als het niet is schoongemaakt.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)