Audio Pro Bravo FX-10 (met actieve sub)

Started by HJ2, May 26, 2020, 10:58:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ2

Beste Forumgenoten,

Ik heb de advertentie al on line, en zelf ook wel een idee van de vraagprijs, maar het is toch fijn om even op een forum als dit te polsen of ik in het juiste ball-park zit  :music:
Wat zou volgens jullie een nette vraagprijs zijn voor deze relatief onbekende speakers?

https://link.marktplaats.nl/m1555902487
If you always do what you always did, you always get what you always got...

Marco66

Prachtige speakers en Audio Pro had toendertijd al veel speaker voor relatief weinig geld.
Id een merk die niet meer actief is op speakergebied maar ik vond ze geweldig.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Sjettepet

Er staat nog een set op MP voor 899,-. Wat is het bouwjaar?
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

HJ2

#3
Ja, het huis staat hier vol met Audio pro, zelfs in de garage! :-) Ik ben er zeer over te spreken, maar dat blijkt ook wel uit de advertentie, haha!
Ik schat het bouwjaar op 2008. De speakers worden overigens nog gewoon geserviced door Audio Pro! (ik had voor een Avantek nine een driver nodig (kindervingertjes) en die werk keurig geleverd, terwijl het toch een oudere serie is).
If you always do what you always did, you always get what you always got...