Lamp vervangen Sony VPL-VW95ES

Started by Dreamer, May 24, 2020, 14:29:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dreamer

Ik denk dat mijn lamp aan vervanging toe is, timer staat op 1550 uur. Nu wil ik deze vervangen inclusief module, echter zijn er behoorlijk wat prijsverschillen bij diverse aanbieders wat de keuze lastig maakt. Ik wil uiteraard voor de beste lamp gaan, hoe scheidt ik echter het kaf van het koren?
Is het nodig om dan weer een calibratie te laten doen, laatste keer is ruim 3 jaar geleden geweest?
Goeie info is welkom.

Groet
John

Dirk

Ik koop m'n lampen online bij HCinema uit Duitsland.

Ga persoonlijk altijd voor hun "Ruby" versie, daarbij krijg je een bulb van gereputeerde fabrikanten (Osram/Ushio/Philips...) in een "namaak" behuizing, maar ik merk echt 0 verschil tov een "echte", enkel op m'n rekening  ;)

let er wel even op dat ze echt bij hen zelf voorradig zijn (= 4 groene bolletjes achter het item), want anders kan je in deze C-tijden wel even lang op je lamp zitten wachten, zoals ik nu al enkele weken (maar ze houden me wel de hele tijd netjes op de hoogte)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dreamer

Dank voor deze tip! Ik ga eens kijken.  ::)

J.A.F._Doorhof

Je kan ook ons even mailen op [email protected] vaak hebben we wel allerhande oplossingen van A tot B merken die wel goed zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"