Hoe vervoer / verplaats jij je speakers?

Started by HJ2, May 21, 2020, 15:07:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ2

Forumgenoten,

In de vele draadjes die ik tot mij aan het nemen ben alhier op 't forum lees ik vele bijdragen dat men achteloos aan het slepen is geweest met een paar vloerstaandertjes. Dan wel verplaatsen in de woonkaner, dan wel naar / van diverse audio shops etc.

Ben ik de enige die er tegenop ziet om de wat zwaardere jongens verplaatsen?
Ik ben benieud hoe jullie dat doen en of er nog leuke tips uit te wisselen zijn.

Slepen op een dikke deken of rollen op een hondje zijn al de revue gepasseerd, maar hoe krijgen jullie die dingen in de auto bijvoorbeeld enz.
Ik ben benieud!
If you always do what you always did, you always get what you always got...

Audio addict

Mijn vloerstaanders zijn niet zo zwaar. Onder de 20 kilo iig. Ik bewaar van alles de originele dozen. Mocht het echt zwaar zijn zou ik een compact steekwagentje kopen.
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.

Jack_D

Heb de originele verpakking op zolder liggen. Ingepakt is het toch een stuk relaxter vervoeren dan alleen met een deken erom( voor verre bestemmingen......(Het in de originele verpakking inpakken, das dan wel weer een klus voor 3 man)

Audio addict

#3
Bij de buren werd vandaag een wasmachine bezorgd. Ze kwamen met een elektrische steekwagen aan. Dat apparaat liep de trap omhoog. Had zoiets nooit eerder gezien. Als je loodzware vloerstaanders hebt die je enkele trappen omhoog of omlaag moet tillen is dat echt geniaal. Die zullen ze vast wel ergens verhuren.
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.

Tabcam

Quote from: Audio addict on May 21, 2020, 23:48:26
Bij de buren werd vandaag een wasmachine bezorgd. Ze kwamen met een elektrische steekwagen aan. Dat apparaat liep de trap omhoog. Had zoiets nooit eerder gezien. Als je loodzware vloerstaanders hebt die je enkele trappen omhoog of omlaag moet tillen is dat echt geniaal. Die zullen ze vast wel ergens verhuren.
Ze noemen dat ook wel een traploper. Huren kan, een elektrische huren is rond de 100 euro per dag.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i