Audio Research SP11

Started by Kwabbernoot, May 17, 2020, 11:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kwabbernoot

Wat is een Audio Research SP11 nog waard?
Eerste versie, zwart, werkend.

Groeten...

holco

Als ik HifiShark bekijk zo'n €2500 > €3000
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Kwabbernoot

Dank je voor je input. Iemand anders nog ideeën?

Peerless Monster

Er stond begin dit jaar een gewone aluminiumkleur te koop voor 2600 euro. Maar die was niet helemaal zuiver en er was in gerommeld. Deze is uit betrouwbare bron voor 2400 weggegaan, maar daar zat wel werk aan.
Ik weet dat er nog eentje op de markt komt, maar die is tip top in orde en zal voor meer weggaan dan bovengenoemde prijs.

Een zwarte is vrij zeldzaam, omdat de default aluminium is.
Wilde je hem hem doen dan? Vraag me af wat dan nog beter is...
Ik heb een SP-10 (de ex van Maz) en die heeft nu ook een SP-11.

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Kwabbernoot

#4
Bedankt voor de info. Dat zijn beste prijzen.

Ik heb er één al een jaar of vijf in de kast staan te verstoffen. Ik gebruik hem niet vanwege geen AB en te groot en ik ben eerlijk gezegd ook een beetje klaar met die "high-end" spullen. Iemand op Marktplaats zocht zo'n ding dus dacht ik erover na hem te verkopen.
Mijn huidige pre is zeker niet beter (Threshold T2) maar nog steeds best goed, heeft een kleinere voeding en mét AB. Maar ook die zal op den duur waarschijnlijk het veld wel gaan ruimen.

Van de huidige set houd ik op den duur waarschijnlijk alleen de eindversterker, speakers en misschien de platenspeler.

Peerless Monster

Quote from: Kwabbernoot on May 18, 2020, 10:16:56
Iemand op Marktplaats zocht zo'n ding dus dacht ik erover na hem te verkopen.

Dat is mijn betrouwbare bron ;).
Ik had hem ook al meteen gewezen op dit topic.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Quote from: Kwabbernoot on May 18, 2020, 10:16:56
Bedankt voor de info. Dat zijn beste prijzen.

Ik heb er één al een jaar of vijf in de kast staan te verstoffen. Ik gebruik hem niet vanwege geen AB en te groot en ik ben eerlijk gezegd ook een beetje klaar met die "high-end" spullen. Iemand op Marktplaats zocht zo'n ding dus dacht ik erover na hem te verkopen.
Mijn huidige pre is zeker niet beter (Threshold T2) maar nog steeds best goed, heeft een kleinere voeding en mét AB. Maar ook die zal op den duur waarschijnlijk het veld wel gaan ruimen.

Van de huidige set houd ik op den duur waarschijnlijk alleen de eindversterker, speakers en misschien de platenspeler.

Ja ik wist van die Treshhold. Maar ik wist niet dat je een SP-11 ook had... ;D Mooi ding hoor!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Kwabbernoot

Quote from: Peerless Monster on May 18, 2020, 12:21:29
Dat is mijn betrouwbare bron ;).
Ik had hem ook al meteen gewezen op dit topic.
Heeft hij hem ook gekocht dan?

Peerless Monster

Quote from: Kwabbernoot on May 18, 2020, 12:48:56
Heeft hij hem ook gekocht dan?

Die eerste die ik noemde? Nee. Hij was/is op zoek naar ongeroerde SP-11's. 
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler