Arcam fmj p25 de moeite ?

Started by fluissie, May 16, 2020, 14:30:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fluissie

Hallo

Zou een arcam fmj p25 de moeite zijn om mijn kef r900 te ondersteunen ?

Speel met een avr 390 en vraag me af of dat kleine beetje meer vermogen van de p25 überhaupt nut gaat hebben

Verder wat is een redelijke prijs ? De p25 is al aardig aan de leeftijd namelijk

thepioneer

Ik denk dat het echt een kwestie van proberen is. Als je de versterker voor een redelijke prijs kan kopen kun je er dan altijd nog Atmos kanalen mee aansturen of weer verkopen natuurlijk.

Het voordeel is uiteraard dat je het benodigde vermogen van de fronts niet meer uit je avr trekt waardoor hij meer vermogen heeft voor de surround luidsprekers.

Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

Harry HT

Hoi Fluissie,

Indien je 5.1 draait kan je volgens mij ook bi ampen met je AVR 390.

Misschien klinken de Kef's dan ook al mooier.


Gegroet,

Harry


Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Tabcam

Ergens tussen de €225 en €500 (duur, moet ie redelijk perfect eruit zien). Voor dat geld zou je ook aan een Hupex NCore Kunnen denken. En de bi-amp optie is ook een mooie!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i