Blu ray UHD speler met weinig issues

Started by WillyP, May 11, 2020, 13:45:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buckler

Nou... ik heb dat toch niet ervaren hoor.
Ik heb zowel de Oppo als de 9004 naast elkaar gezien op hetzelfde toestel en daar zat toch echt geen verschil in en als er verschil in zat dan toch zeker niet in het nadeel van de Oppo.
Die overgens ook geweldig werkt als netwerk speler.
Ben nog steeds net zo blij als de eerste dag dat ik hem aanschafte en zou werkelijk niet zonder kunnen.
Enig nadeel wat ik heel af en toe heb gehad is dat je ff moet checken dat hij daadwerkelijk 23,976 doorgeeft ipv 24,00 (bugje/hdmi handshake).
Maar dat is al een poosje verleden tijd (firmware).
Voor mij nog steeds de top, en waarschijnlijk zelfs referentie als je hem laat upgraden door Cinemike.
Just my 2 cents
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Het was idd die bug die voor onscherpte zorgde bij mij dacht ik. Het blijft gewoon onbegrijpelijk dat oppo's niet meer gemaakt worden, terwijl je zou denken dat de ontwikkelkosten gemaakt zijn. Jammer dat geen andere fabrikant de productie heeft overgenomen.

WillyP

#52
Dank weer voor alle reacties. Voor alle duidelijkheid zet ik nog eens mijn wensen op een rij.

. Gebruiksgemak moet groot zijn. Dat houdt in dat hij gewoon doet wat hij moet doen, zonder dat er issues zijn met hand shake of andere ongein, of dat ik diep in de menu's moet graven voor een eenvoudige aanpassing.

. Uitstekende kwaliteit beeld en geluid bij vooral Blu ray's en DVD's.

Ontdaan van alle franje, gaat het me dus om deze twee punten. Mooi meegenomen, maar dus niet de hoofdzaak zijn:

. Beeld en geluid bij UHD Blu ray's

. Afspelen van SACD's.

. Mogelijkheid tot streamen.

. Een uiterlijk en afwerking die vertrouwen uitstralen.

Bij mijn huidige Blu ray speler heb ik de eerste HDMI uitgang direct aangesloten op de TV, de tweede HDMI uitgang stuur ik naar de AV. Naar mijn idee heb ik zo het minste gedoe met hand shake. Ik heb niet kunnen ontdekken dat ik meer problemen heb met lip sync.

Mijn huidige setup is een 5.1 installatie en dat blijft zo. Dus Atmos en andere opties voor immersief geluid zijn voor mij van geen enkel belang.

Feitelijk zijn er op dit moment twee kandidaten overgebleven: de Panasonic DP-UB9004 en de Sony X1100ES. Als geheel heeft de eerste de betere pers, het enige minpuntje voor mij zou zijn dat hij alleen de CD laag van SACD's afspeelt. Bovendien is het de vraag of de verschillen in de beeldkwaliteit tussen beide apparaten ook zichtbaar zullen zijn op mijn 43 inch LED TV. Mijn TV ondersteunt geen Dolby Vision, dus maakt het voor mij niet uit, dat de Sony op dit punt onderdoet voor de Panasonic.

Ik snap Teejoo wel, met zijn opmerkingen over het gewicht. Toen Sony nog een grote speler was op audiogebied, had ik een complete set van hun ES lijn. Zeer goed geluid, prachtig afgewerkt. Als ik me goed herinner, woog de versterker 30 kg, de CD speler 16 kg. Ik geef toe dat ik daarvan onder de indruk was. Toch is dat maar een gedeelte van het verhaal. Op een audiobeurs hoorde ik een CD speler van nog geen 4 kg. Een licht kastje, met zo'n eenvoudige plastic lade die een beetje gammel aandeed. Speelde de sterren van de hemel...

WillyP

Multimediaknaller

De Netflix app ondersteunt geen Dolby Atmos, voor ons ook de reden dat we deze Sony teruggestuurd hebben.


sion

Quote from: Multimediaknaller on May 17, 2020, 13:06:29
De Netflix app ondersteunt geen Dolby Atmos, voor ons ook de reden dat we deze Sony teruggestuurd hebben.

Dat is waar, maar dit is een licentie/rechten dingetje. Maar dat heeft de Panasonic óók niet. En Oppo heeft geeneens apps erop.
Dus dat maakt voor de keuze van Willy geen verschil.

Voor zover ik weet heeft alleen de Xbox Dolby Atmos in de Netflix app.
En de 'Windows Store' App van Netflix op een PC of laptop heeft ook Dolby Atmos.
Maar het kan zijn dat dit een tweejarig contract was en inmiddels verlopen is ...

Er is eigenlijk ook niet echt een rationele reden om de Sony X1100 te verkiezen boven de X800mk2. Scheelt je al gauw EUR 700,-
Tenzij je héél graag een analoge board erin wilt hebben ...
Sony VPL-VW260ES *CM* | Marantz sr8012 *CM*| Oppo UHD-203 | JL Audio E110 | KEF Q-Series 750 LR - 650 C - 350 S -  | Bluesound Node 2 *CM*
Showcase

WillyP

#55
Ik zie dat ik iets ben vergeten te melden. Ik zal dat in mijn vorige post toevoegen.

Mijn huidige setup is een 5.1 installatie en dat blijft zo. Dus Atmos en andere opties voor immersief geluid zijn voor mij van geen enkel belang.

Ik weet dat de Sony UBP-X1100 en de UBP-X800MK2 qua beeld en geluid elkaar vrijwel niet ontlopen. Maar hier telt dan toch voor mij de wat betere afwerking (als ik de tests mag geloven), het display, het verwisselbare netsnoer. Dat prijsverschil heb ik er nog wel voor over.

Groet,

WillyP

Multimediaknaller

Quote from: sion on May 17, 2020, 13:14:50
Voor zover ik weet heeft alleen de Xbox Dolby Atmos in de Netflix app.
Klopt, maar hoewel de Xbox een gruwelijk mooi beeld geeft en mooi dynamisch geluid is deze speler altijd iets hoorbaar met een 4K UHD schijfje.

Andere schijfjes zoals CD/DVD/Bluray die minder snel hoeven te draaien hoor je niet.

Verder zweren wij ook bij deze speler want het is zoveel meer dan een 'spelcomputer'

sion

Quote from: WillyP on May 17, 2020, 13:20:27
Ik weet dat de Sony UBP-X1100 en de UBP-X800MK2 qua beeld en geluid elkaar vrijwel niet ontlopen. Maar hier telt dan toch voor mij de wat betere afwerking (als ik de tests mag geloven), het display, het verwisselbare netsnoer. Dat prijsverschil heb ik er nog wel voor over.

Ik heb de voorgangers allebei gehad (X800 en X1000) en ik kan je vertellen dat er geen verschil is in 'betere afwerking' het is exact hetzelfde apparaat. De display voegt ook echt niets toe, hier staat 'Disk' of 'Net' of 'Home' op meer niet, geen tijdsaanduiding, geen hoofdstuk aanduiding.

Het verwisselbare netsnoer kan inderdaad verschil maken als je die wilt wisselen voor zo'n fancy stekker/power cord.
Daarnaast zou een overweging kunnen zijn dat je de Sony X1100ES op enig moment in de toekomst misschien zou willen laten modificeren door bijvoorbeeld CineMike.

En de X1100 heeft dus een analoog audioboard, als je hem als audio cd-speler wilt inzetten op een (stereo) versterker die geen eigen dac heeft ingebouwd.

Ik heb uiteindelijk de X800 gehouden, die speelt nu op de slaapkamer.
Sony VPL-VW260ES *CM* | Marantz sr8012 *CM*| Oppo UHD-203 | JL Audio E110 | KEF Q-Series 750 LR - 650 C - 350 S -  | Bluesound Node 2 *CM*
Showcase

papaleo

Quote from: sion on May 16, 2020, 22:07:14
De Oppo weegt 4,3 Kg, de Sony 3,9 Kg, dus minder dan 10% verschil ...

Mmmm...mijn Oppo, en ik denk allemaal... weegt 10kg en ik heb deze niet extra verzwaard met lood oid ::)

General Specification   Power Supply: 110V – 120V ˜ / 220V – 240V ˜, 50/60Hz
Power Consumption: 65W (Standby: 0.5W in Energy Efficient Mode)
Dimensions: 16.8 x 12.2 x 4.8 inches (430mm x 311mm x 123mm)
Mass: 22lbs (10kg)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

DustinV

Quote from: papaleo on May 17, 2020, 14:06:50
Mmmm...mijn Oppo, en ik denk allemaal... weegt 10kg en ik heb deze niet extra verzwaard met lood oid ::)

General Specification   Power Supply: 110V – 120V ˜ / 220V – 240V ˜, 50/60Hz
Power Consumption: 65W (Standby: 0.5W in Energy Efficient Mode)
Dimensions: 16.8 x 12.2 x 4.8 inches (430mm x 311mm x 123mm)
Mass: 22lbs (10kg)


Maar niet iedereen heeft een 205 ;)

papaleo

#60
Quote from: DustinV on May 17, 2020, 14:17:43
Maar niet iedereen heeft een 205 ;)

Maar ook Niet iedereen heeft de Pana 9000 er zijn er ook met een 424,tóch? (Een 424 weegt 1,4kg)
Het gewicht werd genomen van de 'duurste' uitvoering van Pana...,dus heb ik dit ook gedaan met de Oppo  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

denoontje

#61
Quote from: papaleo on May 17, 2020, 14:55:28
Maar ook Niet iedereen heeft de Pana 9000 er zijn er ook met een 424,tóch? (Een 424 weegt 1,4kg)
Het gewicht werd genomen van de 'duurste' uitvoering van Pana...,dus heb ik dit ook gedaan met de Oppo  ;)

424 inderdaad hier.
Zat laatst te denken zou ik deze kunen inbouwen in de kast van een denon dvd-2500bt?

DustinV

Quote from: papaleo on May 17, 2020, 14:55:28
Maar ook Niet iedereen heeft de Pana 9000 er zijn er ook met een 424,tóch? (Een 424 weegt 1,4kg)
Het gewicht werd genomen van de 'duurste' uitvoering van Pana...,dus heb ik dit ook gedaan met de Oppo  ;)

Ah zo. Ja dan snap ik hem 👍🏻

StefaanD

Moest ik zelf in de markt zijn voor een nieuwe UHD speler dan vallen de Sony's sowieso reeds uit de boot, ze mogen nog zo goed zijn als sommige hier beweren. En de reden is simpel geen Dolby Vision = geen plaats in het rack hier.

Mokumer45

#64
Als ik de spec's doorlees, hebben volgens mij de nieuwe Sony's (de x700, de x800Mk2 en x1100ES) wel Dolby Vision maar geen HDR10+.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

sion

Quote from: Mokumer45 on May 18, 2020, 01:50:37
Als ik de spec's doorlees, hebben volgens mij de nieuwe Sony's (de x700, de x800Mk2 en x1100ES) wel Dolby Vision maar geen HDR10+.

Klopt, ze hebben gewoon Dolby Vision, alleen dit is voor mensen met een projector geen issue, aangezien er geen Dolby Vision projectors op de markt zijn.

Als je met een tv werkt kan ik me wel voorstellen dat je hier een punt van maakt, maar dat hebben ze met de huidige generatie dus ...
Sony VPL-VW260ES *CM* | Marantz sr8012 *CM*| Oppo UHD-203 | JL Audio E110 | KEF Q-Series 750 LR - 650 C - 350 S -  | Bluesound Node 2 *CM*
Showcase

vik

De Sony X1100ES and X800M2 maken gebruik van een CXD90049GG chip (rebranded Mediatek MT8581) gelijke chip uit de Oppo UHD spelers (Oppo is Mediatek)

CM heeft de X800M2 al bekeken en ziet er onder de motor kap goed uit en kan de ontwikkelingen gebruiken vanuit de Oppo aanpassingen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

raindog

Quote from: WillyP on May 17, 2020, 13:02:01
[...] Bovendien is het de vraag of de verschillen in de beeldkwaliteit tussen beide apparaten ook zichtbaar zullen zijn op mijn 43 inch LED TV [..]

Met een 43" LED tv zul je inderdaad geen wezenlijke verschillen gaan zien in beeldkwaliteit. De vraag is of je dan wel een UHD speler moet willen. Wat is de meerwaarde voor een UHD speler voor jou, ten opzichte van een goede bluray speler? Het verschil in resolutie tussen 2k en 4k vind ik op mijn 115" scherm al klein, laat staan op een 43" tv.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

WillyP

Zoals ik eerder aangaf (bij mij is dat de eerste post op bladzijde 3) is het mij vooral te doen om de kwaliteit bij Blu ray's en DVD's. Ik heb slechts één UHD Blu ray, gekregen van mijn schoonzoon, die dacht dat ik al een UHD speler had. Volgens de handleiding van mijn TV wordt HDR 10 en HLG ondersteund, wat dat ook moge betekenen. In ieder geval nog geen Dolby Vision of HDR10+ en ik weet ook niet of het mogelijk is om deze modes te installeren via een firmware update.

Ik lees overal dat de modellen uit de Panasonic DP-UB serie en andere UHD spelers ook bij Blu ray en DVD een betere beeldkwaliteit geven dan de Blu ray spelers (non UHD) uit eerdere generaties. Daarin ben ik wel geïnteresseerd. Als een UHD Blu ray inderdaad een meerwaarde biedt op mijn TV en de prijzen wat aantrekkelijker worden, is het mooi dat de speler die kan afspelen, maar dat is nog toekomstmuziek.

Groet,

WillyP

rho

Ik heb mijn BD speler nooit op mijn UHD/HDR TV geprobeerd. Maar ik vind wel dat de UHD speler een heel goeie upscaling doet van de HD beelden op een gewone bluray. Ik heb nauwelijks DVD's, dus dat heb ik nog niet getest.

sion

Quote from: WillyP on May 18, 2020, 12:31:16
Zoals ik eerder aangaf (bij mij is dat de eerste post op bladzijde 3) is het mij vooral te doen om de kwaliteit bij Blu ray's en DVD's. Ik heb slechts één UHD Blu ray, gekregen van mijn schoonzoon, die dacht dat ik al een UHD speler had. Volgens de handleiding van mijn TV wordt HDR 10 en HLG ondersteund, wat dat ook moge betekenen. In ieder geval nog geen Dolby Vision of HDR10+ en ik weet ook niet of het mogelijk is om deze modes te installeren via een firmware update.

Ik lees overal dat de modellen uit de Panasonic DP-UB serie en andere UHD spelers ook bij Blu ray en DVD een betere beeldkwaliteit geven dan de Blu ray spelers (non UHD) uit eerdere generaties. Daarin ben ik wel geïnteresseerd. Als een UHD Blu ray inderdaad een meerwaarde biedt op mijn TV en de prijzen wat aantrekkelijker worden, is het mooi dat de speler die kan afspelen, maar dat is nog toekomstmuziek.

Groet,

WillyP

Verwacht geen wonderen van DVD-upscaling, want je gaat van 720x576i naar 3840x2160P.

Mijn ervaring is dat een bluray speler beter is in upscaling van DVD naar blu-ray dan een 4K UHD speler.
Laatste generatie Marantz (zoals dv9600) had bijvoorbeeld zeer goede upscaling van DVD naar Full HD mét hdmi uitgang.
Maar feit blijft dat het beeld van een DVD op een 4K televisie 'wazig', 'onscherp' en beperkt in kleuren blijft.

Het beste is om het medium te gebruiken op het originele apparaat waar het voor bedoeld is, dus DVD op DVD-spelers,
blu-ray op blu-ray speler en Ultra HD 4K op UHD-spelers. Maar uit praktische overweging snap ik dat je geen 3 losse apparaten wilt hebben staan.

Blu-ray was ook al heel goed (ook op blu-ray spelers), dus daar valt weinig aan te verbeteren. Ik weet niet waar jij leest dat een UHD-speler blu-ray beter kan weergeven dan een bluray-speler zelf, want dat lijkt mij grote onzin.

Mensen met een Oppo spelen vaak op 'source direct' mode, dat wil zeggen dat er geen enkele verbetering of upscaling plaats vind,
enkel weergave van het origineel, zoals door de content makers bedoeld is.
Sony VPL-VW260ES *CM* | Marantz sr8012 *CM*| Oppo UHD-203 | JL Audio E110 | KEF Q-Series 750 LR - 650 C - 350 S -  | Bluesound Node 2 *CM*
Showcase

PascalP

Quote from: sion on May 18, 2020, 15:28:11
Verwacht geen wonderen van DVD-upscaling, want je gaat van 720x576i naar 3840x2160P.

Mijn ervaring is dat een bluray speler beter is in upscaling van DVD naar blu-ray dan een 4K UHD speler.
Laatste generatie Marantz (zoals dv9600) had bijvoorbeeld zeer goede upscaling van DVD naar Full HD mét hdmi uitgang.
Maar feit blijft dat het beeld van een DVD op een 4K televisie 'wazig', 'onscherp' en beperkt in kleuren blijft.

Het beste is om het medium te gebruiken op het originele apparaat waar het voor bedoeld is, dus DVD op DVD-spelers,
blu-ray op blu-ray speler en Ultra HD 4K op UHD-spelers. Maar uit praktische overweging snap ik dat je geen 3 losse apparaten wilt hebben staan.

Blu-ray was ook al heel goed (ook op blu-ray spelers), dus daar valt weinig aan te verbeteren. Ik weet niet waar jij leest dat een UHD-speler blu-ray beter kan weergeven dan een bluray-speler zelf, want dat lijkt mij grote onzin.

Mensen met een Oppo spelen vaak op 'source direct' mode, dat wil zeggen dat er geen enkele verbetering of upscaling plaats vind,
enkel weergave van het origineel, zoals door de content makers bedoeld is.

En precies dat vind ik dus het grootste nadeel van de Panasonics, ik wil mijn Blu-rays gewoon in 1080p afspelen en UHD in 4K en niet iedere Blu-ray naar 4K upscalen op mijn e-shift projector.
Echter is dit bij de Panasonic een vrij omslachtig menu en kun je dit niet on-the-fly switchen of source direct zoals de Oppo.
Weet niet of de Sony's dit kunnen?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

sion

Ja, er is een optie 'Output Video Resolution', als je die op 'Auto' laat staan wordt alles geupscaled naar 4K, zet je die op 'Original resolution' dat wordt er niet gescaled (behalve als het lager is dan SD). Soort van Source Direct.
Sony VPL-VW260ES *CM* | Marantz sr8012 *CM*| Oppo UHD-203 | JL Audio E110 | KEF Q-Series 750 LR - 650 C - 350 S -  | Bluesound Node 2 *CM*
Showcase

Mokumer45

#73
Net in het menu van mijn x800 gekeken en het is idd zoals Sion al meldde. In het menu bij "Scherminstellingen" zitten een aantal opties bij "Video-uitvoerresolutie" , w.o. "Oorspronkelijke resolutie". Dan wordt de schijf dus afgespeeld in de resolutie, die er op de schijf staat. Ik heb hem standaard op "Automatisch" staan en ik moet eerlijk zeggen, dat ik de upscaling van DVD's op mijn 49 inch TV best redelijk goed (niet geweldig) vindt. Uiteraard niet BR en al helemaal niet UHD scherpte.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

ppeter

Quote from: PascalP on May 18, 2020, 15:30:54
En precies dat vind ik dus het grootste nadeel van de Panasonics, ik wil mijn Blu-rays gewoon in 1080p afspelen en UHD in 4K en niet iedere Blu-ray naar 4K upscalen op mijn e-shift projector.
Echter is dit bij de Panasonic een vrij omslachtig menu en kun je dit niet on-the-fly switchen of source direct zoals de Oppo.
Weet niet of de Sony's dit kunnen?
Bij de Panasonic kan je perfect kiezen om te upscalen naar 4K of niet!
En ik moet zeggen bij zowel streams als BD en UHD, dat 4K een schitterend beeld geeft met een E-shift projector.
Zowel BD 1080p als 4K is echt genieten met onze Epson beamer!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **