Mission m73 bas werkt niet, HELP!

Started by MarkVDE, May 8, 2020, 16:59:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarkVDE

Hallo allemaal,
ik heb op marktplaats een setje Missions m73 opgehaald voor 30,-. Eindelijk heb ik nu eigen speaker, en geen bruikleen van m'n pa. Het geluid is ook echt goed, al moet er nog wat zand in de voet van de speaker voor een betere bas ( althans, dat zegt het internet).
Maar ik had een voorgevoel dat de rechterspeaker niet helemaal meedeed, dus
ik zetter de balans vol op rechts, en ja hoor: de bas ligt eruit!
Gelukkig merk je er nog verrassend weinig van als je normaal luistert, maar het moet wel gefikst worden. Ik kan alleen niet goed bij de basconus komen om te controleren of de bedrading goed is,
en ik kan volgens mij ook niet de conus uit de kast halen.

Weet iemand van jullie misschien hoe je onderhoud aan dit model moet doen,
en/ of hebben jullie reparateurs die jullie rond Katwijk, Leiden, of de bollenstreek kunnen aanraden?


MarkVDE

laat maar, het is gelukt! Ik heb 'm uit elkaar geschroefd, alles zorgvuldig opnieuw aangesloten, en nu werkt hij prima. Tijd om een avondje met de Stones door te halen :music:

KayaRahnee

Quote from: MarkVDE on May  8, 2020, 16:59:00
Weet iemand van jullie misschien hoe je onderhoud aan dit model moet doen,
en/ of hebben jullie reparateurs die jullie rond Katwijk, Leiden, of de bollenstreek kunnen aanraden?


Ja, ene MarkVDE kan dat wel.  :clapping:
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.