Reinout's set

Started by rdv300b833, April 25, 2020, 19:47:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kingpin

Prachtige set, respect voor de vele zelfbouw projecten op zeer hoog niveau zo te zien :worship:
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

rdv300b833

Wederom goedemorgen TabCam,

die PureAudioProject Quintet15 horn 1 is fraai opgebouwd; en er zit een gezonde redenatie achter. Als je de ruimte hebt voor die gevaartes lijkt me dat een zeer dynamisch systeem.
Het mid/hoog is altijd een keuze of je een toffe "breedbander" in zet of een hoorn-achtig systeem. Ik zie dat je bij PureAudioProjects beide opties hebt met zowel nette Voxativ units (er is trouwens beter) als hoorn-ideeën.
Ben zelf druk in de weer geweest een goede breedbander te vinden en uiteindelijk bij Feastrex terecht gekomen. Fieldcoils zijn top maar van dat merk (en ook van Voxativ) best onbetaalbaar. Bovendien is de Feastrex D9NF voorzien van een fraaie alnico-aandrijving dus dat zit wel snor. Heb hier ook nog een Fertin 20EX fieldcoil liggen wat eigenlijk de natuurlijke partner van de Fertin 38EX is; maar de Feastrex is gewoon mooier. Niets mis met de Fertin 20EX; die vindt tzt wel een mooi plekje.

Met hoorns heb ik een haat/liefde verhouding. Te vaak hoor ik een toeterklank en daar word ik niet gelukkig van. Sinds enkele jaren ben ik aan de slag met een Karlson-waveguide en boek daar goede resultaten mee in het mid/hoog. Voor de ETF heb ik een meeneem-luidspreker gemaakt met een Supravox-unit onderin en een FaitalPro + Karlson waveguide bovenop. Dusdanig succesvol dat ik doorga met deze richting; hier valt nog serieus winst te behalen.

Het trillen van die 6 cm dikke kasten was al op lagere volumes; het was vooral bij specifieke frequenties. Demping leverde wel wat op maar het geluid werd ook weer wat levenlozer. Een sandwich-constructie leverde de mooie mix op. Tegenwoordig zet ik mijn speakers op ball-feet (zie foto). Dat zijn 2 holle RVS schotels met een kogel er tussen. Niks lijm of zo. Feitelijk een harde koppeling maar als de speaker een klap maakt die tot trilling in de behuizing wil leiden loopt de speaker op de kogel dus (even) de helling van de holle schotel op.
Hiermee is mijn speaker dood als wat.

Fotootjes gevoegd van de Fertin 20EX fieldcoil, 2 Karlson-coupler foto's en een detail van de ball-feet.
Grtz,
Reinout

rdv300b833

Over die ball-feet: heb de eerste commerciële producten er nu mee gespot: https://www.larosita.fr/en-la-rosita-babel
Dat merk zet al haar speakers op dit soort kogel-constructies.
Best grappig want je kan zo'n speaker balancerend op 3 kogels dus in horizontale richting relatief makkelijk bewegen. Die bijna 100 kg bij mij is met een pink beweegbaar....en ze komen uit zichzelf weer zo in de "nul-stand" terug.

Grtz, Reinout

chansig

Waar haal je die voetjes ? Zouden ze nu vergelijkbaar zijn met die Iso Giaia dingen ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

rdv300b833

Goedemorgen Hans,

gezien de constructie van die Gaiai zijn dat juist ontkoppel-elementen terwijl de ball-feet koppel-elementen zijn.
Da's een andere insteek en leidt ook tot een ander resultaat.

Heb de ball-feet ook nog niet als los artikel gezien (maar er wordt zo veel geproduceerd dat ik dat makkelijk over het hoofd kan hebben gezien). Mijn ball-feet zijn zelfmaaksels uit ons audiogroepje. We zijn met een ploegje van 4 met ieder een eigen kwaliteit en een stuk overlap. Tezamen helpen we elkaar verder. De ball-feet zijn van een van ons en die heeft ze ter beschikking gesteld aan de anderen. Tof.

Of het ook aan zal slaan bij een groter publiek weet ik niet. Bedenk dat je (kostbare) luidspreker echt staat te "waggelen" op 3 kogels.....geen idee hoe een claim er uit komt te zien als iemand er echt tegen aan dreunt en de kogel/speaker-combi uit de schotel duwt....
Dat ze werken weet ik wel. Maar net zoals alle accessoires moet dit dus op een harde ondergrond staan en niet op een hoogpolig tapijt. Dan zijn rechtstreeks spikes weer een logischer inzet.
Audio: niets persoonlijkers.....

Grtz, Reinout

chansig

#30
https://www.hififorum.nl/index.php?topic=3871.0

Auriopods...dat was het en inmiddels 14 jaar geleden en wat een gezwatel sloeg ik toen uit zeg. Gelukkig is dat wel veranderd. :D

http://stereotimes.com/acc061200.shtml

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Robert83

 Wat een set joh, lijkt wel de binnenkant van een of ander ruimteschip.

Tabcam

Quote from: rdv300b833 on April 26, 2020, 09:18:25
Wederom goedemorgen TabCam,

die PureAudioProject Quintet15 horn 1 is fraai opgebouwd; en er zit een gezonde redenatie achter. Als je de ruimte hebt voor die gevaartes lijkt me dat een zeer dynamisch systeem.
Het mid/hoog is altijd een keuze of je een toffe "breedbander" in zet of een hoorn-achtig systeem. Ik zie dat je bij PureAudioProjects beide opties hebt met zowel nette Voxativ units (er is trouwens beter) als hoorn-ideeën.
Ben zelf druk in de weer geweest een goede breedbander te vinden en uiteindelijk bij Feastrex terecht gekomen. Fieldcoils zijn top maar van dat merk (en ook van Voxativ) best onbetaalbaar. Bovendien is de Feastrex D9NF voorzien van een fraaie alnico-aandrijving dus dat zit wel snor. Heb hier ook nog een Fertin 20EX fieldcoil liggen wat eigenlijk de natuurlijke partner van de Fertin 38EX is; maar de Feastrex is gewoon mooier. Niets mis met de Fertin 20EX; die vindt tzt wel een mooi plekje.

Met hoorns heb ik een haat/liefde verhouding. Te vaak hoor ik een toeterklank en daar word ik niet gelukkig van. Sinds enkele jaren ben ik aan de slag met een Karlson-waveguide en boek daar goede resultaten mee in het mid/hoog. Voor de ETF heb ik een meeneem-luidspreker gemaakt met een Supravox-unit onderin en een FaitalPro + Karlson waveguide bovenop. Dusdanig succesvol dat ik doorga met deze richting; hier valt nog serieus winst te behalen.
Ben zeker niet ontevreden met de hoorn. Er zit geen "toeterklank" in, eerder dat het met trompet net nog wat snerpender mag. Grappige is dat piano en gitaar wel erg goed klinken. Heb dus het gevoel dat er ruimte is voor verbetering en ga nu experimenteren met Lii Audio breedbanders. Je hebt me wel lekker aan het lezen gezet over Karlson-waveguide :colgate:. Interessant maar compleet anders. Ik denk alleen dat de verticale en horizontale dispersie minder goed is maar zou graag zo'n tweeter beluisteren.

Quote from: rdv300b833 on April 26, 2020, 09:18:25Het trillen van die 6 cm dikke kasten was al op lagere volumes; het was vooral bij specifieke frequenties. Demping leverde wel wat op maar het geluid werd ook weer wat levenlozer. Een sandwich-constructie leverde de mooie mix op. Tegenwoordig zet ik mijn speakers op ball-feet (zie foto). Dat zijn 2 holle RVS schotels met een kogel er tussen. Niks lijm of zo. Feitelijk een harde koppeling maar als de speaker een klap maakt die tot trilling in de behuizing wil leiden loopt de speaker op de kogel dus (even) de helling van de holle schotel op.
Hiermee is mijn speaker dood als wat.

Fotootjes gevoegd van de Fertin 20EX fieldcoil, 2 Karlson-coupler foto's en een detail van de ball-feet.
Grtz,
Reinout
Leuk van de ball-feet! De oude verwijzingen zijn dood of verwijzen niet goed door en zie ze niet commercieel te koop staan. Heb je ze zelf gemaakt? Luistert het nauw qua ronding en balgrootte? Voorlopig ben ik al erg blij met de stappen die ik heb gezet met een nieuwe versterker en dac. Dank voor de tips, altijd leuk om mogelijke verbeterstappen te hebben :pompom:
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

rdv300b833

Goedenmiddag TabCam,

niks mis met een goede breedbander ! Heb niet voor niet geinvesteerd in die Feastrex !
Maar enkele jaren geleden stuitte ik op een wat ouder systeem van Karlson. De meesten van ons kennen die Karlson-(bas)kasten nog wel met die specifieke openings-snede. De theorie er achter is echter geheel toepasbaar op de rest van het geluidsspectrum.
Destijds heeft Karlson aan Transylvania Power Company een licentie gegeven om voor het mid/hoog een 1" waveguide te maken. Die zie je soms nog wel eens voorbij komen en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Dat leverde dusdanig leuke resultaten op dat ons audio-groepje er mee verder is gegaan met 3D-prints, gegoten brons en CNC gefreesd materiaal. We zijn "het origineel" nu wel voorbij en aan het opschalen naar een 2" om lager in te kunnen koppelen. Alles moet dus zelf worden gemaakt.
En de echte zoektocht naar een mooie compressiedriver is dus nu wel begonnen. Ieder merk heeft wel een paar interessante modellen en we hebben gelukkig nogal wat uitluister-opties af te werken. Zo heb ik heel veel lol met een FaitalPro (en het grotere/zwaardere broertje was beslist niet beter !) en iemand anders weer met een Altec en JBL. Hier zijn we dus nog niet uit.
Er zijn een paar merken die op bestelling een Karlson-waveguide leveren; fotootje van Von Langa gevoegd. Mooie drivers !

Uit datzelfde audio-groepje komen die ball-feet. Zo nauw luistert het niet maar het product moet vooral spiegelglad zijn en geen restplekje precies in het nulpunt hebben zitten. De kogel is vooral in verhoudingen gekozen.

Fotootjes van het Karlson-origineel/advertentie gevoegd en mijn eigen bouwsel. Daarnaast de Von Langa speaker.
Op dit moment heb ik alleen maar een 3D geprinte Karlson-pijp hier, de andere varianten liggen ter meting in Duitsland (bij Stephan, "ons" Duitse teamlid)( https://www.gecom-technologies.com/blog/?p=1526 ) Die komen tzt wel weer eens terug.

Met muzikale groet,
Reinout



rdv300b833

Goedenavond HTForum,

de PT8-voorversterker is een snoepje maar die buizen zijn niet makkelijk meer te vinden (voor begrijpelijke prijzen). Gelukkig zijn er een aantal equivalenten die ook nog eens een stukje ouder zijn.
De afgelopen week is een kudde Philips TC03/5 binnengekomen. Midden-1930, was verkrijgbaar met B-voet en P-voet. Daar komt wel een verloopvoetje voor en die kunnen er zo maar in.
Ook binnen gekomen een paartje Standard Electric 4019A's. En die kan er direct in zonder enige ombouw. Leuk !  Dit is feitelijk de Britse uitvoering van de WE101L en heeft een diagonaal geplaatste anode. Da's techniek/uitvoering van bijna 100 jaar geleden. Vandaag kwamen ze binnen en ze hebben een paar uurtjes wakker mogen worden om vervolgens welkom te worden geheten in een audio-wereld. Leuk gevalletjes tube-rolling: geen "betere" buis maar zeker anders in presentatie/geluidsbeeld. Probeer dat maar eens met transistoren !
De aankomende jaren ga ik lekker doorzoeken naar equivalenten zoals die WE101L, 3A/107A, etc...

Met muzikale groet,
Reinout

rdv300b833

En verder met de Karlson-ideeën.

De Feastrex-breedbander heb ik verkocht/geruild en daarmee zijn centjes vrij gekomen voor een serieuze uitwerking van het Karlson-principe.
De te gebruiken units zijn:
- Fertin 38EX fieldcoil voor het laag;
- Fostex D200A voor het midden (met grote Karlson K-tube);
- Von Langa A4000 fieldcoil voor het hoog (met kleine Karlson K-tube).

De units zijn binnen....aan de slag !
Bij een der foto's zie je de Fostexxen (bizar groot; 14 kg compressiedriver; en zowel de kleine als grote K-Tubes)

rdv300b833

Kastwerk: opgetrokken uit 40 mm multiplex. Dat dempt al fijn (stukken beter dan MDF) en doordat het kastformaat redelijk compact is zal deze kast goed stevig zijn. Alleen de kast weegt al een gezonde 40 kg.

Bovenop de kast komt een bouwplaat/constructieplaat waar straks de verschillende K-Tubes goed vastgezet/uitgericht kunnen worden. En weer 7 kg verder...

Achterin de kast (open baffle) een paar verbindingen aangebracht waar eventueel vilt door kan worden gevlecht. De Fertin-woofer staat ter demo even in de kast en ik had bij de vorige open baffle met deze unit geen vilt nodig maar als je toch bezig bent kan je beter nu de juiste voorzieningen treffen voordat je later weer alles uit moet bouwen.

rdv300b833

Metaalwerk nodig !
De eerste K-Tube had een (prima !!!!) FaitalPro HF10AK als driver. Maar da's een vlieggewicht en die kon dus met een 15 mm plastic frame vastgezet worden (fotootje gevoegd). De huidige drivers zijn ruim 6 en 14 kg; daarbij is de grote K-tube weer bijna 6 kg en dat soort gewichten zet je niet vast met plastic.
Met watersnijden 15 mm frames uit later stralen. Zeker stevig genoeg maar afschuwelijk scherp; daar moesten nog een paar uurtjes arbeid in gestopt worden voordat dit handelbaar was.

Resultaat is een mooie verzameling K-Tubes

rdv300b833

Montage !

De K-tubes zijn prima te plaatsen en uit te richten.
Het geluidsresultaat is al prima maar daar kan nog wat aan verbeteren door in ieder geval die Behringer crossover uit de set te krijgen. Heel handig voor het makkelijk uitvogelen van de gewenste crossover frequenties maar van zo'n electronica-bak kan je geen echte audio verwachten. Gewoon een mooi en superhandig stuk gereedschap.
De wisselfrequenties worden ergens rond de 500 Hz en 4K. Het laag wordt actief gecrosst; het mid/hoog passief. De onderdelen zijn onderweg en ik hoop hier nog een Kerst-project van te kunnen maken maar weet hoeveel (vertragend) effect de lockdown gaat krijgen.

Daarmee stuur ik de woofer aan met een 35TG triode (8W).
De mid krijgt power van een 6C45 amp (2,6W).
Het hoog op dit moment van een leen-versterker (E2c; 1,1W). Meer dan genoeg; dit gaat al bespottelijk luid. Volgende grote klus is een eigen 3e versterker voor het hoog bouwen. Leuk: het volgende project.

Met muzikale groet, Reinout
Stay safe
En alvast prettige Kerstdagen en voorspoedig 2021

Tabcam

#39
Quote from: rdv300b833 on December 15, 2020, 08:18:40
Montage !

De K-tubes zijn prima te plaatsen en uit te richten.
Het geluidsresultaat is al prima maar daar kan nog wat aan verbeteren door in ieder geval die Behringer crossover uit de set te krijgen. Heel handig voor het makkelijk uitvogelen van de gewenste crossover frequenties maar van zo'n electronica-bak kan je geen echte audio verwachten. Gewoon een mooi en superhandig stuk gereedschap.
De wisselfrequenties worden ergens rond de 500 Hz en 4K. Het laag wordt actief gecrosst; het mid/hoog passief. De onderdelen zijn onderweg en ik hoop hier nog een Kerst-project van te kunnen maken maar weet hoeveel (vertragend) effect de lockdown gaat krijgen.

Daarmee stuur ik de woofer aan met een 35TG triode (8W).
De mid krijgt power van een 6C45 amp (2,6W).
Het hoog op dit moment van een leen-versterker (E2c; 1,1W). Meer dan genoeg; dit gaat al bespottelijk luid. Volgende grote klus is een eigen 3e versterker voor het hoog bouwen. Leuk: het volgende project.

Met muzikale groet, Reinout
Stay safe
En alvast prettige Kerstdagen en voorspoedig 2021
Benieuwd hioe dat klinkt! Ik merk dat verschillende luidsprekervormen je best een ander beeld geven. En ook wat de 15" voice coils voor de weergave doen.

Jij ook fijne feestdagen en een audiovoortreffelijk 2021!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

vergeerr72

Bijzonder project, ook erg benieuwd hoe dat klinkt.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

HJ

Hee Reinout,  je bent weer goed bezig!
Ik had dit draadje nog niet gezien maar je bouwt nog steeds super tof spul hoor [emoji846]
De waterjet is nog steeds je grote vriend zie ik [emoji6]

rdv300b833

Ha Hans,

waterstralen; kan zo maar eens een tof resultaat opleveren.....

Vandaag een vroege Kerst: van Vint'Elec (https://www.vintelec.com/en/ ) kwam m'n pakketje buizen binnen. Had nog geen ervaring met dit bedrijf maar het mag gezegd worden: er is aandacht aan goede verpakking besteed. En dat komt goed uit want ik heb alle PTT13's opgekocht van dat bedrijf. Met die 8 stuks heb ik mijn levensvoorraadje wel binnen.....tezamen met de Philips PT8 en de Standard Electric 4019A toch wel erg fraai klinkende triodes (van bijna 90 jaar oud) die prima werken in mijn voorversterker.

Daarnaast druk bezig geweest de bedrading in de compressiedrivers te vervangen. De standaard aansluitingen en binnen-bekabeling volgt keurig de Altec-aanwijzing ("diafragma zonder bijzonder gereedschap te vervangen") maar ik ben niet zo gecharmeerd van sippe aansluitingen van messing, kabelschoentjes, Faston-connectoren en een pvc/koper-draadje.
Met behulp van fraaie ETi-Kryo aansluitingen en een stukje Audiaz-zilverdraad levert dit nu een veel nettere verbinding. Je moet wel in de achterkant van de compressiedrivers boren/tappen maar ik had de luxe een paar reserve achterkanten te hebben liggen. Dat komt goed uit want door dat geboor/getap zit er nu gegarandeerd metaalslijpsel op mijn kleren en ik ga zeker geen compressiedrivers openschroeven terwijl ik metaaldeeltjes kan verspreiden. Dus deel 2 van deze ingreep is voor later in de Kerstvakantie.

Een prima dagje dus.
Fijne feestdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2021.
Grtz, Reinout


rdv300b833

Intermezzo.

Tot op heden draaide ik met een Behringer actieve crossover. Dat werkt maar verre van ideaal; dit soort digitale apparaten brengt gelijk een onnatuurlijkheid in je set die je niet wilt. Wel superhandig is dat je met deze Behringer makkelijk de goede crossover-frequentie voor iedere driver uit kan luisteren.
Daarnaast heb ik hier nog een Bryston 10B actieve crossover. Deze is volledig discreet van opzet; het geluid knapt direct op t.o.v. de Behringer. Grote voordeel van de Bryston 10B is dat deze instelbare filterhellingen heeft (6/12/18 dB en de Behringer fixed 24 dB). Nadelen heeft dit ding ook: beperkte frequentiekeuze XO en in principe een 2 wegs stereo filter.
Maar de Bryston en Behringer tezamen maakten het mogelijk om voor iedere driver dus de fijne instelling uit te vogelen.


Contour

Kijk eens naar wen tweedehands XTA 226 ofzo

rdv300b833

En door:
De woofer is prima tot 1000 Hz.
Het mid vindt 500 - 4500 fijn.
Hoog wil al vanaf ruim 1 K.

Ik probeer altijd weg te blijven met XO-frequenties tussen de 1 en 4K want daar zit veel stemgeluid. Hoe goed je je filter ook maakt; je zal dit kunnen gaan horen. Daarmee begin ik dus met het optimaal inzetten van de mid: 500 Hz tot 4500 Hz als uitgangspunt.
De aansluiting met de woofer rond de 500 Hz zorgt voor de behoefte aan bijzonder grote bas-spoelen. Ze bestaan en hoe goed ook; je levert er altijd iets mee in. Zeker omdat ik luchtspoelen wil (meer attaque, dynamiek) en dat wordt echt bizar groot. De andere oplossing is een actief filter maar dan wel netjes discreet uitgevoerd. De Bryston zou kunnen maar de inregelmogelijkheden zijn te beperkt. Gevonden de PAP-C1, een fraai minimalistisch ontwerp van Pass met een handjevol FETs. Daarmee kan je mooi crossen tussen de 120 Hz - 550 Hz.

Leuk kastje, past overal. Wel een treurige externe voeding (meet trouwens ook ellendig) maar de interne condensatoren trekken die ellende aardig recht. Er gaat tzt een serieuze externe voeding komen.

Buiten de XO-freq kan je de volumes van de uitgang regelen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de bas een zetje te geven of het hoog iets aan te passen. Mogelijk handig.

rdv300b833

en door....

dan de deling mid/hoog. Ergens rond/onder de 4500 Hz. En beide drivers klonken prima met een 2e orde filter. Dan kom je met relatief standaard waarden al snel uit bij 4250 Hz (door een 3,3 uF condensator en een 0,42 mH spoel). Die 3,3 uFfers heb ik wel liggen in goede kwaliteit (Mundorf SilverOil) maar die spoel niet.
Heb een paar soorten geprobeerd en uiteindelijk terecht gekomen bij een nieuwe lijn van Mundorf: VLCU10. Een toffe foliespoel geimpregneerd in een lekkere wax-laag. Prima dempend (en dus niet knetterhard zoals andere spoelen). Was even een wachttijd voordat ze af waren maar dan heb je ook wat.

Per driver een eigen mini-crossoverboard gebouwd en nu staat de boel fijn te spelen.
Werkt prima !

Met muzikale groet,
Reinout

rdv300b833

en door....

De bedoeling is dat de geel/gouden leenversterker nu langzamerhand vervangen gaat worden voor mijn eigen tweeteramp. De huidige versterker levert 1,1 watt en da's al meer dan genoeg. Dus voor de dedicated tweeteramp (die ik dus gebruik voor boven de 4250 Hz !) kan ik eens helemaal rare/afwijkende onderdelen nemen....de kans dat ik bijvoorbeeld de uitgangstrafo in verzadiging breng is nihil.
Het zal zeker een buizenbak worden en zo discreet mogelijk opgebouwd.

De basis/chassis zijn van een ouder project; de nieuwe metaalplaten zijn besteld.
Wordt vervolgd.............


Met muzikale groet,
Reinout

Dus het idee van Contour om een TS226 in de set op te nemen gaat niet gebeuren; die zal net zo'n digitaal smaakje toevoegen waar ik niet op zoek naar ben.

Kingpin

#48
Wat doen die rode afsluiters voor je raam (wat een vraag he ;D) ?

Mooi bezig en dito kastje voor je x-over.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Koen K

#49
Luchtlagering van draaitafel en/of arm?

Geweldig uitziende set trouwens. Heel hoog 'mad professor' gehalte  :worship: