Arcam FMJ P7 Silver

Started by pieper, April 23, 2020, 11:39:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pieper

Wat kan ik nog vragen voor een Arcam p7 7 kanaals eindversterker, de versterker is 6 maanden geleden geresiveerd door audio service in elst. de versterker is technisch 100%

er zitten wat gebruikssporen op de versterker. op de foto is het bijna niet te zien.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

fredenivanca

Staat er een bij de oosterburen op een site voor €1200,- prijs onderhandelbaar. Echter deze staat al een aantal maanden te koop. Wil je er snel vanaf of heb je de tijd. Zou de vraag prijs daar een beetje op aanpassen. Kleur is jammer genoeg grijs, meeste van fmj serie is zwart, dus ook wel een minpuntje. Maar doet allemaal niet af van het het geluid :bigsmile:
LG Oled 77G1~~Acurus Muse~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround atmos)~~Lumin D3 Sbooster~~Velodyne SPL1200 Ultra~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~Dune HD  PRO 4K~~VU solo 4K~~Atmos: Sonus Faber ~~audioquest/inakustik WBT/VDH

Remco

Quote from: pieper on April 23, 2020, 11:39:28
Wat kan ik nog vragen voor een Arcam p7 7 kanaals eindversterker, de versterker is 6 maanden geleden geresiveerd door audio service in elst. de versterker is technisch 100%

er zitten wat gebruikssporen op de versterker. op de foto is het bijna niet te zien.

Blijft toch een mooie amp dit! Ik denk dat de revisie je vraagprijs kan beïnvloeden. Is dat gespecificeerd?
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

Christof_G

+/-1000 euro

Inderdaad jammer dat het een zilveren is, de zwarte verkopen beter omdat de laatste 2 reeksen AVR/AV's enkel zwart waren.

Ps. Wat kost de revisie eigenlijk, ik heb nog een zwarte P7 die ik eens wil laten nakijken?
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

pieper

Quote from: Remco on April 23, 2020, 16:40:01
Blijft toch een mooie amp dit! Ik denk dat de revisie je vraagprijs kan beïnvloeden. Is dat gespecificeerd?

Ja ik heb de bon er nog van.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

pieper

#5
Quote from: Christof_G on April 23, 2020, 16:48:31
+/-1000 euro

Inderdaad jammer dat het een zilveren is, de zwarte verkopen beter omdat de laatste 2 reeksen AVR/AV's enkel zwart waren.

Ps. Wat kost de revisie eigenlijk, ik heb nog een zwarte P7 die ik eens wil laten nakijken?

De revisie koste 275 euro alle inschakel relais en de bias cirquits en een aantal condensators zijn vervangen, de versterker is van binnen schoongemaakt en afgesteld.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt