3D bril koppelt niet

Started by Marco66, April 16, 2020, 20:10:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marco66

Hoi allen,

Ik heb een originele 3D emitter in de JVC beamer gedaan en probeer de bijbehorende brillen te koppelen middels de beschreven procedure.
Bril aanzetten, 1 a 2 sec ingedrukt houden en lampje gaat 6 x aan en uit. Vervolgens zou hij een aantal keer snel moeten knipperen en is ie gekoppeld, maar dat gebeurd niet en werkt ie niet.Iemand idee wat ik fout doe, anders moet doen? Heb het geprobeerd met 3d film aan en uit, geen verschil.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Marco66

Inmiddels 1 bril werkend, de ander gaat helemaal niet aan en krijg ik een nieuwe voor opgestuurd.
Wat wel raar is dat met full 3d bluray de beamer wel in 3d stand gaat en de bril dus werkt, met sbs blijft ie in 2d en moet ik de Zidoo handmatig op 3d sbs zetten.
Is dit normaal met SBS 3D?
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch