Voetjes voor subwoofer die GEEN gele vlekken maken op parket

Started by belgiansound, May 2, 2020, 14:27:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

belgiansound

Hey

Ik woon sinds enkele maanden in een huis met volle parket ipv tegels en heb gele kringen in men parket waar men speakers stonden :mad: is een chemische reactie met het rubber dus gaat er nooit meer uit :mad:

Nu wou ik eerst de dayton rubberen voeten kopen voor men sub maar ik wil niet nog meer van die vlekken.

Welke rubberen poten hebben dit probleem niet? Spikes een optie? Ik heb onder mijn infinit ren 90 spikes staan waarvan de punt afgerond is en laat geen putjes na...

Bedankt!

Martijnst1990

Volgens mij hebben veel schoteltjes die bij spikes horen ook rubber oid aan de onderkant, geen idee of dat zo'n zelfde reactie geeft. Auralex Subdude een idee? Die heeft schuim aan de onderkant.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Rowdy

Is het mogelijk om onder de rubberen voetjes vilt te plakken?

belgiansound

Vilt is inderdaad het beste, het vervelende aan die spikes is dat de subs best zwaar zullen zijn, zeker 80kg per stuk, het lijkt mij onhandig om die schotels er dan onder te mikken.

Xander32

Edit: De speakers subwoofer zet je op spikes of rubber, het geheel zet je op een tegel en onder de tegel plak je dik meubelvilt. Dan hoef je jou niet meer druk te maken over de vloer en kan je ls subwoofer ook nog eens eenvoudig verschuiven 👍🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

belgiansound

Briljant want heb hier nog tegels van 60x60 liggen van de keuken en de subs zijn 55 op 65 cm! thanks!