Dreambox DM800HD se

Started by HJ, April 12, 2020, 13:10:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Ik heb een dreambox in de doos liggen die ik niet gebruik.
Is dit nog iets waard?

HJ

Klantje voor de kringloop begrijp ik..

frank2

Vlgs hifi shark 50 a 110 euro
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

HJ


papaleo

Ik gebruik deze al jaren en nog steeds als kabeldoos...laat nog steeds een top kwaliteit beeldje zien en is niet stuk te krijgen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HJ

Quote from: papaleo on April 14, 2020, 16:55:37
Ik gebruik deze al jaren en nog steeds als kabeldoos...laat nog steeds een top kwaliteit beeldje zien en is niet stuk te krijgen.
Hij is overbodig. Ik heb de kaart in mijn tv en op de andere verdiepingen geen kabel aansluitingen meer.

papaleo

Ja oke...
Maar met een kaart in je tv moet voor heel veel zenders apart extra betalen in je abo,met een DB kan je (nog steeds) een goedkoop abo'tje afsluiten en dan ontvang je de hele meuk...  ::) :angel: wellicht interessant voor de nieuwe eigenaar.  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HJ

Quote from: papaleo on April 14, 2020, 17:32:59
Ja oke...
Maar met een kaart in je tv moet voor heel veel zenders apart extra betalen in je abo,met een DB kan je (nog steeds) een goedkoop abo'tje afsluiten en dan ontvang je de hele meuk...  ::) :angel: wellicht interessant voor de nieuwe eigenaar.  ;)
Klopt, zo had ik het idd. Dan heb je alles ;-)

KillerbeeNL

mijn glazen bol zegt : die ben je alsnog snel kwijt [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

jantje112

Quote from: papaleo on April 14, 2020, 17:32:59
Ja oke...
Maar met een kaart in je tv moet voor heel veel zenders apart extra betalen in je abo,met een DB kan je (nog steeds) een goedkoop abo’tje afsluiten en dan ontvang je de hele meuk...  ::) :angel: wellicht interessant voor de nieuwe eigenaar.  ;)

Met het uitfaseren van de oude kaarten zal dat waarschijnlijk niet meer lang duren :( Met schotel was cardsharing altijd "feest". Zelf ook jaren van mogen genieten. (vroeger was alles beter ;) )

HJ