Kabel bak oid onder tafel

Started by J.A.F._Doorhof, April 11, 2020, 17:06:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Dacht dat het wel makkelijk te vinden zou zijn
... Maar nee dus.

Iemand een tip voor ik zelf ga knutselen ;)
Voor de home studio wil ik alle kabels van de grond en als het ware in een bak onder de tafel. Liefst niet doorzichtig ;)

Ik dacht eerst dat er toch wel metalen bakken moeten zijn waarin kabels kunnen. Onze bureaus in de fotostudio hebben bv echt enorme kabel goten waar je wel 40-50 kabels in kwijt kan (mijn hele netwerk switch zit erin verwerkt zelfs)

Maar kan echt niets online vinden voor grote aantallen kabels. Behalve goten maar aangezien het nergens echt heen hoeft heb ik daar weinig aan

Iemand een linkje ?

Ander alternatief is een plastic zwarte doos pakken en daar een rand uitsnijden en die onder de tafel schroeven. Maar heb liever iets origineels
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rowdy

Heb je al bij IKEA gekeken? Bijvoorbeeld Romma.

J.A.F._Doorhof

Had ik gezien maar zet hier weinig zoden aan de dijk.
Zou er dan een stuk of 10 moeten hebben en ze moeten onder het tafel blad. Wel heel mooi als je weinig kwijt moet. Misschien leuk voor op de tafel ;)

Heb wel van die stapelbare opbergbakken gevonden bij de karwei. Maar een paar cent per stuk.

Denk dat ik daar maar een paar schroeven doorjaag.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Nou morgen naar de Karwei dan samen met de rest van Nederland. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Laat Brian het wel meenemen als die weer moet werken. Ik ga geen drukke winkels in. En anders laten we het wel bezorgen die dingen kun je overal kopen.

Wist alleen niet dat dat ook zou werken ;)
Scheelt toch weer centjes
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

myself

Gebruik ff 'cable management' en dan vind ik n behoorlijk aantal voorbeelden. Bijv ook in duitsland ed

Of is dat niet wat je zoekt?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

J.A.F._Doorhof

Je moet je indenken dat het een opname studio is
Dus je praat over 24 inputs
Verschillende power conditioners en gitaar appararuur etc.

Het is echt een xhddkdh bende ;)
Wat ik op kabel management kan vinden is super voor een kantoor maar je praat hier echt over een enorme zooi aan kabels.

Vandaar het idee van een grote bak die je onder een tafel schroeft.

Meestal (en daar zit ook nu aan te denken)
Merk je dat dit desks een soort van dubbele wand hebben waar je alle kabels uit zich hebt en via een patch paneel naar de mengtafel loopt.

Maar de echte desks praat je over 1000+ euro en dan ben je eigenlijk nog weinig.

We hebben dit allemaal zelf gebouwd en ik kan er nu geen dubbele wanden meer bij maken ;(
Al doende leert men ;)

Zit nu dus te kijken naar een paar magazijn bakken en die via de opstaande rand aan de tafel maken aan de onderkant en via de opening aan de voorkant de kabels erin te laten lussen.

Bedankt voor het meedenken trouwens
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ruud2

marktplaats ? maar wel het juiste zoekargument   :lookaround:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

J.A.F._Doorhof

Magazijn bak ;)
Ga dat eerst maar eens proberen.
Scheelt ook een hoop centen ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"