Wil jij 3D thuis ?

Started by J.A.F._Doorhof, February 7, 2010, 14:34:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Wil jij 3D thuis ?

Zeer zeker, kan niet wachten
30 (11.6%)
Zeer zeker, als het betaalbaar is
90 (34.7%)
Zie ik wel als het er is
34 (13.1%)
Zit er niet echt op te wachten maar sluit niets uit.
79 (30.5%)
zeer zeker niet
26 (10%)

Total Members Voted: 259

donaldk

#150
LCD moet wel kunnen, ten minste dat is wat NEC op ISE toonde, ik heb het even nagezocht en ze gebruikten twee van deze gestapelde 5K lumens 3LCD beamertjes. http://www.nec-display.com/ap/en_projector/np3250_w/index.html de NP3250.

NEC heeft ook een nieuwe entry level mogelijkheid met een DLP XGA beamer. http://www.nec-display-solutions.de/p/download/pr/File/cp/Products/Beamer/Current/DLP-NP216/Datasheets/Datasheet-(dutch)_be.pdf?fn=NEC_Datasheet_NP216-dutch.pdf&e=e1s1

Overigens vond ik ook deze passieve demo er niet goed uitzien. En de Canon LCoS twee projector met polarisatiefilters demo was echt bedroevend.

Ik vroeg dus ook om sequential synchronisatie, blijkbaar kan dat niet.

En om gelijk twee van de nieuwe Sony beamers uit de SRX series neer te gaan zetten. Over de nieuwste modellen en bijbehorednde 3D set-ups lees ik goeie verhalen van mensen die het gezien hebben, inclusief commerciele theater(s). Maar ja dan heb je het inderdaad over een high-end set-up.

donaldk

#151
Quote from: celerontje on March 18, 2010, 17:19:50
RealD in de bioscoop is wel goed, alleen had ik laatst bij Mustsee een flink bekraste bril te pakken, wat mij behoorlijk stoorde.
Ik heb wel een eigen RealD brilletje, maar ik was helaas zondag niet in staat om die mee te nemen. (want ik was bij een kennis en we besloten toen pas om naar de bios te gaan)

Donald: Heb je een linkje naar dat topic?

Zal eens kijken is zoals gebruikelijk in f=86, of zijn subforum f=185. En hier is de link naar de post http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=18324665#post18324665.

Heb je een actieve of passieve bril van RealD, dit gaat over de nieuwste shutterglasses de CE4.

celerontje

Ik heb gewoon een RealD polarisatiebrilletje liggen, zodat ik altijd een goede bril heb in de bios, zonder eeuwig in die bak te moeten graaien naar een gaaf exemplaar. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

donaldk

Hier ligt al een paar jaar een kartonnen brilletje van Sony onder het stof;-).

astrobart

na avatar en allice in wonderland gezien te hebben ben ik al helemaal om.
Beide in imax bekeken.
Erg fraai.
Ik wil het dus wel thuis, maar dan wel op een groot scherm en niet op een plasma formaat.
Minstens 2,5 mtr iod. zodat je er echt in zit.
Al is het alleen maar om iedereen met zijn plasma in 2d de loef af te steken hehehehe :P :P

gerard1

Bij ons willen de kinderen niet meer naar 3D, Die vinden dat brilletje helemaal niks (ik ook niet)

home@the movies

Hi Iedereen,

Ik heb in het sponsor gedeelte een toppic gemaakt naar aanleiding van de post die ik een aantal dagen geleden hier heb geplaatst over een 3D HT demo dag(en).

Bedoeling is dus zoals eerder aangehaald om verschillende 3D setups te maken en zo te laten zien wat er op dit moment mogelijk is, en vooral ook om iedereen de kans te geven zijn of haar mening in de groep te gooien en een leuke discussie op gang te brengen.

Aan iedereen die interesse heeft zou ik dan ook willen vragen om dit in het daarvoor voorziene toppic kenbaar te maken, zo kan ik inschatten of er inderdaad voldoende belangstelling bestaat om dit op touw te zetten.
Jullie begrijpen hopelijk wel dat hier behoorlijk wat werk en voorbereiding gaat inkruipen, vandaar dat het toch wel belangrijk is om te kunnen inschatten of het de moeite waard is om dit te organiseren.

Ik zie de reacties hopelijk wel komen.

Vriendelijke groeten

Werner

Home@The Movies