Creatieve challenge

Started by J.A.F._Doorhof, April 3, 2020, 12:24:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Heb deze ook op sociale media lopen maar kan ook hier leuk zijn.

Heb 2 foto's gekozen die relatief simpel zijn en zich uitstekend lenen voor wat heftiger Photoshop werk.

Uiteindelijk word voor beide catagorieen een winnaar gekozen en komen er weer nieuwe foto's.

https://1drv.ms/u/s!AqkNPAynoxxVgt9lwmwuPzSr38fU9g?e=RSUHUz

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kingpin

Wat is nu de vraag dan, of was het alleen een mededeling ?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

J.A.F._Doorhof

Misschien leg ik het niet goed uit.

Op de link vind je 2 raw bestanden
1 model foto
1 anders

Download de raw files en laat zien wat je creatief hiervan kan maken.

Ik probeer deze Challenge een paar keer te herhalen met andere files.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mikekiwi

Best leuk! Kies jij dan de winnaar en mag dan de winnaar een foto uploaden die dan weer door iedereen bewerkt mag worden?

J.A.F._Doorhof

Dat kan.

Heb dat op Social niet gedaan omdat het natuurlijk altijd extra leuk als je foto's in raw krijgt van iemand met een "naam". Dat zet het wat meer in beweging ;)

Maar ik wil voor dit forum het best anders om doen. De winnaar hier mag me een RAW file sturen en die bewerk ik en video het hele process als een soort van tips video

Ook leuk.
Leuk idee.
Keep em coming.
Creatief bezig zijn is de beste tijd verdrijver.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kingpin

Foto hier posten ?
Graag dan iedereen hetzelfde formaat wat een beter vergelijk opleverd?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

J.A.F._Doorhof

Je mag hem hier posten. Absoluut
Formaat
1250 langste zijde ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"