4k Ultra HD Aanbiedingen

Started by master30, April 1, 2020, 19:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Quote from: Kjelt on December 28, 2020, 19:17:12
Trilogie was een doosje ? Die worden vaak wel even gechecked.
Dan nog zou ik even de berekening checken, ken de belgische tarieven niet maar met de BTW en pasr procent invoerrechten zou het toch wel gedaan moeten zijn.
Soms krijg je nog belachelijke handlingkosten maar 80 euro lijkt mij niet te kloppen.

De trilogie was een doosje, Tenet zat gewoon in de standaard enveloppe.

SpeedyAndré

Damned wat een geld die leges alleen al  :ohmy:
Mijn MI6 box kwam via Amazon UK en er staat geen waarde op, ook geen papiertje erin.
Zavvi vermeldt wel overal de waarde van op het verzendlabel.
Na 40x kijken denk je nog steeds aan die €80  :hehe:

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Kjelt

Ja belachelijk he, Bpost brengt dus 24 euro in rekening om de btw formaliteiten voor jou af te handelen, dat zijn dus geen invoer of douanerechten want die zijn 0.
De BTW is 22,52 ik ken het belgische tarief niet maar zal +/-20% zijn ? Dan zou je dus 100 euro hebben betaald voor die trilogie? Zo niet protest indienen met daadwerkelijke kosten dan moeten ze dat retourneren.

De EU heeft nu nieuwe wetgeving goedgekeurd dat een einde maakt aan de huidige goederen onder 22 euro vrij invoeren. Hoe dat er in de praktijk uit gaat zien weet nog niemand. Het is geloof ik vertraagd tot juni. Je moet er toch niet aan denken dat ze voor ieder pakje uit China ook van 4 euro dadelijk 24 euro handlingkosten in rekening gaan brengen :wacko:

Kjelt

#378
Hey wacht even ze hebben een fout gemaakt. Op de bon staat land van herkomst GB en dat is tot 1 januari EU. Ze hadden Jersey of Guernsey moeten noemen.
Ik zou het herroepen op die grond  :D

home@the movies

#379
Quote from: SpeedyAndré on December 28, 2020, 19:45:03
Damned wat een geld die leges alleen al  :ohmy:
Mijn MI6 box kwam via Amazon UK en er staat geen waarde op, ook geen papiertje erin.
Zavvi vermeldt wel overal de waarde van op het verzendlabel.
Na 40x kijken denk je nog steeds aan die €80  :hehe:

André  8)

Ik loop verdorie al een hele dag pissed rond, het bedrag op zich, tot daar aan toe, dat het enkel voor twee stuks is daarentegen >:( :devil:  vooral ook omdat ik het absoluut niet had verwacht.
Ik had nog een en ander op mijn lijstje maar ben nu sterk aan het twijfelen, op de achterzijde van de B-Post rekening staat wel dat zendingen onder de 22 Euro vrijgesteld zijn van invoerrechten en andere kosten, ook als ze van buiten de EU komen.
Ik zal het er nog maar eens één keer op wagen met films die dus onder de 22 Euro zitten, als ik dan nog een keer prijs heb, tja dan stopt het wel voor mij bij Zavi denk ik.

Wel bizar dat de box van LOTR wel aan hun aandacht ontsnapt is, die was nl ook duurder dan 22 Euro.


home@the movies

QuoteDe BTW is 22,52 ik ken het belgische tarief niet maar zal +/-20% zijn ? Dan zou je dus 100 euro hebben betaald voor die trilogie? Zo niet protest indienen met daadwerkelijke kosten dan moeten ze dat retourneren.

BTW in Belgie is 21% en de boxset koste 83 Euro

Kjelt

Quote from: home@the movies on December 28, 2020, 20:05:19
BTW in Belgie is 21% en de boxset koste 83 Euro
Dan klopt hun berekening toch niet ? Zou dan 17,45 dienen te zijn.

clockwork

Is terugsturen geen optie meer?

Ik denk dat ik hem geweigerd zou hebben.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

home@the movies

Quote from: Kjelt on December 28, 2020, 20:09:41
Dan klopt hun berekening toch niet ? Zou dan 17,45 dienen te zijn.

I know, het is compleet ondoorzichtig allemaal, ze zullen er ongetwijfeld een zeer goede uitleg voor verzinnen.

home@the movies

Ik zou wel graag weten van anderen die binnenkort nog films verwacht van zavi of ze ook kosten krijgen aangerekend, dus graag even posten hier ook als jullie dat zouden willen, tenzij dit niet mag in dit draadje dan hoor ik het ook wel.

Valkyrie

Quote from: home@the movies on December 28, 2020, 21:10:16
Ik zou wel graag weten van anderen die binnenkort nog films verwacht van zavi of ze ook kosten krijgen aangerekend, dus graag even posten hier ook als jullie dat zouden willen, tenzij dit niet mag in dit draadje dan hoor ik het ook wel.

Of ook even een post doen in het Zavvi klachten topic.
Dan weten de volgers van dat topic het ook.   ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

PascalP

Vind het inderdaad ook een vreemd verhaal, zeker gezien je zegt afzender op de formulieren is GB en Brexit pas per 01-01-2021 is toch?

Heb zelf met NL douane ook al eens een klacht ingediend voor een onterechte waardebepaling waardoor ik ook onterecht invoerrechten heb moeten betalen. Dit is in NL dan 21% + €13 administratie kosten van PostNL.

Eind oordeel was dat ik gelijk had en een aanvraag kon doen om de BTW terug te krijgen, maar de €13 kosten kreeg ik niet terug, want deze 'arbeid' hadden ze namelijk al verricht en dit moest gewoon (onterecht dus) betaald worden.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

MLCinema

Ik heb denk ik voor 1500-2000 euro via Zavvi besteld. Nog nooit meegemaakt dat ik aanvullende kosten moest betalen voor douane etc. Echt pech lijkt mij. Als andere gebruikers dit ook regelmatiger gaan hebben dan stopt zavvi voor mij gewoon.

Laatste tijd toch niet meer besteld omdat er niks nieuws meer uitkwam en ik wat ik wil al heb...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Kjelt

#388
Dit is denk ik het addertje onder het gras, deze sticker zat op alle Zavvi zendingen en betekent dat het pakket niet is vrijgesteld van interne eu belastingen.


erwinh

Quote from: Kjelt on December 31, 2020, 13:23:51
Dit is denk ik het addertje onder het gras, deze sticker zat op alle Zavvi zendingen en betekent dat het pakket niet is vrijgesteld van interne eu belastingen.
Wil dan nog niet zeggen dat er automatisch belasting wordt geheven. Dat stickertje zat en zit ook op de UHD's die ik de afgelopen tijd toegezonden heb gekregen.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Kjelt

Quote from: erwinh on December 31, 2020, 18:03:57
Wil dan nog niet zeggen dat er automatisch belasting wordt geheven. Dat stickertje zat en zit ook op de UHD's die ik de afgelopen tijd toegezonden heb gekregen.
Klopt maar het is wel een rode lap voor de belastingsstier.  :D

ajbeefde

Zaterdag bij Bol voor 35,99 The Dark Knight Trilogy (4K Ultra HD Blu-ray).

PostNL komt deze net bezorgen ;)

Zag gisteren dat er meer animo voor was daar de box was uitverkocht.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Kjelt

Quote from: ajbeefde on January  4, 2021, 11:27:59
Zaterdag bij Bol voor 35,99 The Dark Knight Trilogy (4K Ultra HD Blu-ray).
PostNL komt deze net bezorgen ;)
Zag gisteren dat er meer animo voor was daar de box was uitverkocht.
Wat is het nut dan om dit te posten ? Kon je het beter bij laatste ht aanwinsten posten.

ajbeefde

Quote from: Kjelt on January  4, 2021, 13:51:11
Wat is het nut dan om dit te posten ? Kon je het beter bij laatste ht aanwinsten posten.

En The Dark Knight Trilogy (4K Ultra HD Blu-ray),  weer te bestellen bij Bol, voor 35,99  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

denoontje

Quote from: ajbeefde on January  5, 2021, 18:52:16
En The Dark Knight Trilogy (4K Ultra HD Blu-ray),  weer te bestellen bij Bol, voor 35,99  ;)
Kun je mijn inziens beter direct de nolan box bestellen ;-)

Ettepet

Net de Columbia Classics box binnen voor 69 Euro (amazon.nl).  Wacht nog op Gemini Man, met 4K 60Hz (leuk om te kijken hoe dat eruit ziet t.o.v. 24Hz).

Kjelt

Quote from: Ettepet on January  5, 2021, 21:19:21
Wacht nog op Gemini Man, met 4K 60Hz (leuk om te kijken hoe dat eruit ziet t.o.v. 24Hz).
FANTASTISCH! Maar niet iedereen houdt er van maar van de mensen die ik het heb laten zien vallen de monden open.

ppeter

Quote from: Ettepet on January  5, 2021, 21:19:21
Wacht nog op Gemini Man, met 4K 60Hz (leuk om te kijken hoe dat eruit ziet t.o.v. 24Hz).
Gewoon GEWELDIG! Zelfs met een stream van 70GB ziet het er al waanzinnig uit, dus die uhd komt hier zeker in huis.
Sinds ik The Hobbit in HFR heb gezien ben ik fan!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Ettepet

Quote from: Kjelt on January  5, 2021, 21:53:53
FANTASTISCH! Maar niet iedereen houdt er van maar van de mensen die ik het heb laten zien vallen de monden open.
Lijkt mij ook. 😎

Van mij mogen ze 120Hz doen, ik heb liever realistisch beeld dan 'filmisch effect'.  Ik heb al een paar jaar dure Sony camera's met veels teveel rolling shutter, dus liever nu een leven zonder dat soort onrust/storing/rommel.

Ettepet

"Filmisch effect" (24Hz) doet me denken aan een slechte subwoofer waarbij een scene indruk maakt omdat de subwoofer het duidelijk niet meer trekt.  Ik heb nog zo'n subwoofer staan, als fancy bijzettafeltje.

Na diverse upgrades al langere tijd nu subwoofers die strak als een huis loeihard 10Hz-120Hz weer kunnen geven.  Dat klinkt indrukwekkend op een hele andere manier.  Realistisch.  Altijd leuk als mensen niet gewend zijn dat te horen/beleven.