4k Ultra HD Aanbiedingen

Started by master30, April 1, 2020, 19:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefaanD

Guernsey mag dan wel "taxvrij" zijn maar ligt buiten de EU en er was dus reeds geruime tijd kans op douane kosten, en zou beslist niet de eerste zijn die hiertegen aanloopt. Maar het lijkt wel dat de douane diensten, toch zeker in de lage landen hier vrij laks mee omgaan, in tegenstelling met wat uit de US komt of Azië.

Dirk

da's wslk ook de reden waarom je bij een bestelling van 10 schijfjes 10 aparte enveloppes toegestuurd krijgt  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

erwinh

Ja daarom sturen ze het apart op.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Jep

Bij BOL de 4K UHD Star Wars A New Hope (Import, zonder NL subs helaas) voor een tientje.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Kjelt

Quote from: Jep on December 21, 2020, 09:34:01
Bij BOL de 4K UHD Star Wars A New Hope (Import, zonder NL subs helaas) voor een tientje.
Ik zocht er nog een tweede film bij om de verzendkosten te kunnen annuleren maar dat is me nog niet gelukt om nog iets interessants te vinden daar :D

Jep

Quote from: Kjelt on December 21, 2020, 13:49:27
Ik zocht er nog een tweede film bij om de verzendkosten te kunnen annuleren maar dat is me nog niet gelukt om nog iets interessants te vinden daar :D

In ieder geval zijn er weinig interessante titels die niet achterlijk duur zijn...  :nopompom:
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Kjelt

Quote from: Kjelt on December  5, 2020, 18:26:51
:pompom: Kijk daar zat ik op te wachten, 5 disks besteld.
Maar nog steeds geen een binnen  :D

reza

#357
Quote from: Kjelt on December 21, 2020, 22:45:15
Maar nog steeds geen een binnen  :D

Ik denk dat ze in de file staan.
:tounge2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

erwinh

Hier ook nog niets binnen, ze komen uit Guernsey. Weet niet of ze rechtstreeks via het vaste land worden verzonden? Door alle kerstgekte en corona zal het allemaal wel erg lang duren.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

denoontje

Hier alles binnen muv de mission impossible box. Deze had duedate vandaag.
Dus gezien drukte eerst de gestelde 10dgn afwachten...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

PascalP

Quote from: denoontje on December 21, 2020, 23:29:32
Hier alles binnen muv de mission impossible box. Deze had duedate vandaag.
Dus gezien drukte eerst de gestelde 10dgn afwachten...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wel een top box hoor, heb hem nu een tijdje binnen en gisteren al deel 5 gekeken.
Allemaal hebben ze een best goede TrueHD 5.1 track en deel 5 (Rogue Nation) een zeer goede Atmos track.
Later deze week deel 6 op de planning ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Kjelt

Quote from: Kjelt on December 21, 2020, 22:45:15
Maar nog steeds geen een binnen  :D
Vandaag drie van de vijf binnen  :pompom:

skyfox

Quote from: PascalP on December 22, 2020, 07:34:53
Wel een top box hoor, heb hem nu een tijdje binnen en gisteren al deel 5 gekeken.
Allemaal hebben ze een best goede TrueHD 5.1 track en deel 5 (Rogue Nation) een zeer goede Atmos track.
Later deze week deel 6 op de planning ;)
Zonde dat ze die tracks van 1 t/m 4 dan niet opnieuw gemixt hebben naar atmos.

Voor de liefhebber, ik zag net Jurassic Park de originele trilogie voor 36 euro bij zavvi.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Ettepet

Van een postbezorgster hoorde ik vorige week dat postnl sinds begin vorige week vrijwel alle niet-briefpost tegenhoud.  Die komen dus met vertraging, en vermoedelijk met grotere kans op beschadiging door stapelen.  Wacht zelf nu op nog 22 titels van zavvi.  3 kwamen er vorige week donderdag nog wel door.  De oudsten zijn nu ruim 3 weken onderweg.

Kjelt


PascalP

Quote from: skyfox on December 23, 2020, 22:56:27
Zonde dat ze die tracks van 1 t/m 4 dan niet opnieuw gemixt hebben naar atmos.

Voor de liefhebber, ik zag net Jurassic Park de originele trilogie voor 36 euro bij zavvi.

Zijn wel knijters van TrueHD 5.1 tracks hoor op deel 1/4 (deel 4 is eigenlijk TrueHD7.1)
Heb ze dan ook allemaal zonder upmixers gekeken.
Gisteren Fallout, ook echt goed, maar vind Rogue Nation de betere film, ook kwa geluid
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Mokumer45

Tot nu toe dl 1 t/m 3 gezien, zeer tevreden met het beeld en zeker met het geluid. Klinkt erg goed. De andere delen staan te popelen om gezien te worden.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

DVDmartinDVD

Quote from: Ettepet on December 24, 2020, 01:53:27
Van een postbezorgster hoorde ik vorige week dat postnl sinds begin vorige week vrijwel alle niet-briefpost tegenhoud.  Die komen dus met vertraging, en vermoedelijk met grotere kans op beschadiging door stapelen.  Wacht zelf nu op nog 22 titels van zavvi.  3 kwamen er vorige week donderdag nog wel door.  De oudsten zijn nu ruim 3 weken onderweg.

O vandaar, zit ook te wachten op films. Had gehoopt om Tenet te kunnen kijken maar dat wordt wachten....
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Mokumer45

#368
Op 13 dec. een film, waar ik al jarenlang naar op zoek was, eindelijk gevonden op Amazon en besteld. Weliswaar geen 4k en zelfs geen BR, maar een DVD. Het is The Jazz Singer van Neil Diamond uit 1980, verwachte bezorgdatum is 9 jan. Benieuwd, of dat gaat lukken met de huidige drukte.
Een typo verwijderd.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Ettepet

Quote from: Ettepet on December 24, 2020, 01:53:27
Van een postbezorgster hoorde ik vorige week dat postnl sinds begin vorige week vrijwel alle niet-briefpost tegenhoud.  Die komen dus met vertraging, en vermoedelijk met grotere kans op beschadiging door stapelen.  Wacht zelf nu op nog 22 titels van zavvi.  3 kwamen er vorige week donderdag nog wel door.  De oudsten zijn nu ruim 3 weken onderweg.
Gisteren toch ineens 13 titels binnen.

Mokumer45

Leuke kerstverrassing. Hoef je je in ieder geval niet te vervelen tijdens de kerstdagen.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

home@the movies

Quote from: StefaanD on December  8, 2020, 15:30:35
Guernsey mag dan wel "taxvrij" zijn maar ligt buiten de EU en er was dus reeds geruime tijd kans op douane kosten, en zou beslist niet de eerste zijn die hiertegen aanloopt. Maar het lijkt wel dat de douane diensten, toch zeker in de lage landen hier vrij laks mee omgaan, in tegenstelling met wat uit de US komt of Azië.

Wel, vandaag kreeg ik de laatste twee films binnen van een bestelling van in totaal een 25 tal. Zegt de brave man van de post, u dient nog 80 Euro te betalen aan import en douane kosten voor deze twee zendingen  :devil:

24 Euro Douane
22 Euro import BTW

En voor de Andere
24 Euro douane
11 Euro import BTW

80 Euro voor twee fu........ing films, dat is echt wel balen.

PascalP

Welke films/waarde was het Werner?
Dacht dat UK nog steeds in de EU zat deze week... of heb je ze in de USA besteld?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

home@the movies

Quote from: PascalP on December 28, 2020, 18:09:11
Welke films/waarde was het Werner?
Dacht dat UK nog steeds in de EU zat deze week... of heb je ze in de USA besteld?

Neen hoor, gewoon op Zavvi.nl besteld, heb er ongeveer 20 besteld en die werden de afgelopen weken nog zonder probleem geleverd. Enkel deze laatste twee, zijnde The Hobbit trilogie en Tenet werden door de douane tegengehouden en aangerekend.
Het kan dom toeval geweest zijn maar 80 Euro is wel plots behoorlijk stevig. Berekend op alle 25 films die ik heb besteld valt het dan gelukkig nog wel mee maar de vraag is of dit een eenmalig toeval was of gewoon wat er ons vanaf nu te wachten staat.
Als dat laatste het geval is dan moeten we op zoek naar andere aanbieders vrees ik, alleen waar kan je nog zulke deals scoren?

Kjelt

Trilogie was een doosje ? Die worden vaak wel even gechecked.
Dan nog zou ik even de berekening checken, ken de belgische tarieven niet maar met de BTW en pasr procent invoerrechten zou het toch wel gedaan moeten zijn.
Soms krijg je nog belachelijke handlingkosten maar 80 euro lijkt mij niet te kloppen.