4k Ultra HD Aanbiedingen

Started by master30, April 1, 2020, 19:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ppeter

Quote from: henkieboy on August 22, 2020, 15:37:49
bedankt voor de tip...........heb er ook enkele besteld
Everest...Passengers en Patriot....  :clapping: :clapping: :clapping:
Drie topfilms, daar ga je van genieten!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

henkieboy

Quote from: Gerjan1994 on August 22, 2020, 18:41:40
Ben erg benieuwd naar everest  ;D
Laat me weten wat je ervan vind  ;D

Laat het je weten  :) :) :)



Dirk

Quote from: Gerjan1994 on August 22, 2020, 22:50:35
Goed bezig  ;D
Rond de 10 euro vind ik altijd leuke dealtjes haha  :worship:
ik zie hier enkel wat vanaf 14,99
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

skyfox

Quote from: Gerjan1994 on August 20, 2020, 20:58:47
Weer wat leuke deals op bol.com 4k blurays voor rond een tientje
https://www.bol.com/nl/s/?page=1&searchtext=4k+blu+ray+films&view=list&sort=price0&rating=all
Mooie tip! Saucage Party en Jumanji 2 besteld. Wordt weer lekker kijken binnenkort.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Gerjan1994

Tromgeroffel !!!!
De bolle heeft weer wat extra blurays toegevoegd
Weer wat leuke onder de 15 en goede films rond de 15.

https://www.bol.com/nl/s/?page=3&searchtext=4k+blu+ray+films&view=list&sort=price0&rating=all
Enjoy !!!

Ik zit er zelf aan te denken om goosebumbs2 te kopen  ;D

Fox

Zavvi heeft weer een 3 voor 32 euro 4K aanbieding  :clapping:

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

denoontje

#134
nog 1 keer een poging wagen...9 stuks ....

Marco66

Ook weer partijtje besteld daar, tot nu toe alles prima binnen gekregen.
Nu 4 Spider-Man, Mission Impossible boxset en Gemini Man.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

henkieboy

Quote from: henkieboy on August 22, 2020, 22:35:58
Laat het je weten  :) :) :)

Vandaag mijn bestelde discs binnen gekregen.............vanavond Everest kijken.... :clapping: :clapping: :clapping:

MLCinema

Ik heb er ook weer 9 besteld. Uit de vorige bestelling mis ik alleen shutter island.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

henkieboy

#138
Quote from: Gerjan1994 on August 22, 2020, 18:41:40
Ben erg benieuwd naar everest  ;D
Laat me weten wat je ervan vind  ;D

Gerjan1944...zoals beloofd laat ik je weten wat ik van Everest vind.............een woord  GEWELDIG....de film begint wat traag maar eenmaal op gang en dan bedoel ik in de Hymalaya is het een lust voor het oog en oor........had hem ook in de bios gezien maar u dus op mijn gemak in mijn HT en ik moet zeggen ook thuis werd ik in de film gezogen....kortom; een aanrader.... :worship: :worship: :worship: :worship:

Gerjan1994

Quote from: henkieboy on August 30, 2020, 08:39:12
Gerjan1944...zoals beloofd laat ik je weten wat ik van Everest vind.............een woord  GEWELDIG....de film begint wat traag maar eenmaal op gang en dan bedoel ik in de Hymalaya is het een lust voor het oog en oor........had hem ook in de bios gezien maar u dus op mijn gemak in mijn HT en ik moet zeggen ook thuis werd ik in de film gezogen....kortom; een aanrader.... :worship: :worship: :worship: :worship:

Dan moet ik die maar is aanschaffen dan haha :clapping:

CineSmurf

Ik was gisteren bij de Media Markt in the Wall. Die zijn ze aan het verbouwen. Ik kon de DVD's niet vinden, maar een medewerker wist me te vertellen dat die nu in dozen achter staan en waarschijnlijk niet terugkomen. Zodra de verbouwing kaar is wordt de laatste voorraad in de aanbieding verkocht. Even in de gaten houden dus!
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

henkieboy

Quote from: Gerjan1994 on August 30, 2020, 09:32:02
Dan moet ik die maar is aanschaffen dan haha :clapping:

Hopelijk gaat hij jou net zo bevallen dan mij... :) :)

Martijnst1990

Iemand ervaring met de Spiderman 8-film collection in UHD 4K? Bij Bol slechts 75,99 EUR voor 8 films. Hij is onderweg naar mij, maar vroeg me toch af of iemand hem toevallig al heeft :P En anders is het misschien een leuke tip voor het geld.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Gerjan1994

Kamidioblitz heeft hem als goed is  ;D

Jep

Saving Private Ryan voor 15€ bij Amazon.nl. Duitse kaft, NL subs beschikbaar. Niet heel scherp geprijsd, maar vond het wel het vermelden waard. 8)
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Jep

Vandaag de Duitse versie van de 4k UHD Saving Private Ryan (Der Soldat James Ryan) ontvangen. Ik las in diverse reviews van deze Duitse versie dat die o.a. een Engels Atmos track bevat. Helaas kan ik dat niet op de doos terug vinden. Alleen Engels DD 5.1 Surround. Er staat ook geen Atmos logo op de doos vermeld. Ik durf de film niet uit het plastic te halen om te testen, want dan kan ik die niet meer retour sturen. Inmiddels een mailtje naar de help-desk van Amazon gestuurd, maar vraag me af of ze mij goed kunnen informeren. Heeft iemand deze versie ook en kan die aangeven of het Engelse Atmos spoor inderdaad ontbreekt?
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

denoontje


SpeedyAndré

#147
Hier een review waar de Atmos track(eng) wordt bevestigd maar niet getest (@Jep)  :D

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Jep

#148
Quote from: Jep on September 21, 2020, 21:16:49
Vandaag de Duitse versie van de 4k UHD Saving Private Ryan (Der Soldat James Ryan) ontvangen. Ik las in diverse reviews van deze Duitse versie dat die o.a. een Engels Atmos track bevat. Helaas kan ik dat niet op de doos terug vinden. Alleen Engels DD 5.1 Surround. Er staat ook geen Atmos logo op de doos vermeld. Ik durf de film niet uit het plastic te halen om te testen, want dan kan ik die niet meer retour sturen. Inmiddels een mailtje naar de help-desk van Amazon gestuurd, maar vraag me af of ze mij goed kunnen informeren. Heeft iemand deze versie ook en kan die aangeven of het Engelse Atmos spoor inderdaad ontbreekt?

Amazon heeft gereageerd en gaf aan dat het geen probleem is dat ik de disc zelf controleer op de aanwezigheid van de Engelse Atmos track. Ik mag die dus gewoon retour sturen als dat niet het geval zou zijn, ook al is het plastic verwijderd. Dat vind ik dus prima service! Er staat gelukkig wel gewoon de Engelse Atmos track op, ondanks dat die niet vermeld staat op de doos. Overigens was er niets Duits aan de schijven zelf. Daarop staat de titel van de film gewoon in het Engels. Dus deze blijft in de verzameling.  :thumbs-up:

JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.