4k Ultra HD Aanbiedingen

Started by master30, April 1, 2020, 19:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

#801
Roep ns wat dan ?
Mag ook op de pro ht whatsapp groep  :D

reza

#802
Wat wil je dat ik doe?
Jou vertellen welke nieuwe(re) films nu in de uitverkoop zijn bij Bol?

Ik snap best dat als je graag zwart/wit films kijkt je de nieuwere films een beetje links laat liggen en misschien niet helemaal op de hoogte bent van wat er pas allemaal uitgekomen is  :tounge:
Maar ik tel zomaar 6 hele nieuwe titels en daarnaast zeker nog een hoop andere redelijk nieuwe titels.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

scoc

Ik zie ook niet direct 1-2-3 sterke aanbiedingen op nieuwere UHD films bij Bol nu ...
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

mr.crash

Ik ook niet toch bedankt Rera.. :clapping:
Want een goede oude film is ook mooi.

Groet Han
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

reza

Ik lees het al, jullie zijn allemaal film barbaren :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bas Akkerman

Wat versta je onder een goede aanbieding, Reza? Want zie de goedkoopste van €12,99 en dat zijn de Spider-Man films. Alles boven de €15 vind ik persoonlijk geen aanbieding.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

reza

Oke,
Ik vind de Equalizer serie goed.
Whiplash
Bigfish
Easy Rider
The Shallows
Passangers
Arrival
Life
Fury
Stand by me
Enz..

Enz wel goede films en ik weet dat ik niet de enige ben :tounge2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Quote from: reza on December 28, 2021, 22:03:41
Wat wil je dat ik doe?
Jou vertellen welke nieuwe(re) films nu in de uitverkoop zijn bij Bol?

..... en misschien niet helemaal op de hoogte bent van wat er pas allemaal uitgekomen is

Quote from: reza on December 29, 2021, 09:18:16
Oke,
Ik vind de Equalizer serie goed.
Whiplash
Bigfish
Easy Rider
The Shallows
Passangers
Arrival
Life
Fury
Stand by me
Enz..
Dat bedoel ik dus, meeste van die titels staan al twee jaar in mijn kast  :D
Misschien zelf even weer eens kijken wat de nieuwe films zijn, ik wacht op leuke aanbieding voor
- James Bond , no time to die
- Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
- Dune
:tounge2:

Fox

Ik begrijp de reactie van anderen wel.
Dit zijn namelijk allemaal Sony UHD titels die vaak in de aanbieding zijn (regelmatig zelfs onder de 10 eu p/s).
En met die Sony titels, op de recente na, kom je op een verzadigingspunt dat er niets meer van je smaak tussen zit.
Wat ook jammer is dat Sony NL met nieuwe backcatalogus titels overslaat terwijl een aantal buiten NL gewoon NL subs hebben.

Quote from: reza on December 29, 2021, 09:18:16
Oke,
Ik vind de Equalizer serie goed.
Whiplash
Bigfish
Easy Rider
The Shallows
Passangers
Arrival
Life
Fury
Stand by me
Enz..

Enz wel goede films en ik weet dat ik niet de enige ben :tounge2:

Teejoo

Quote from: reza on December 29, 2021, 09:18:16
Oke,
Ik vind de Equalizer serie goed.
Whiplash
Bigfish
Easy Rider
The Shallows
Passangers
Arrival
Life
Fury
Stand by me
Enz..

Enz wel goede films en ik weet dat ik niet de enige ben :tounge2:
Eens, ik heb de meeste ook. Het probleem is dat we inmiddels al heel lang aanbiedingen zien met dezelfde films op ongeveer alle sites.
Voor Corona had je veel meer concurrentiegedrag met snellere prijsverlagingen en betere acties met meer actuele films. Bij blu-ray zie je dat wel nog vind ik. UHD's blijven veel langer de hoofdprijs kosten.

reza

Whiplash
Bigfish
BB for life
Jumanji next level
Bloodshot
Enz zijn titels die behoorlijk recent zijn uitgebracht op UHD. Maar heyy, niemand is verplicht om te kopen :D Dat doe ik dan wel :popcorn:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bas Akkerman

Quote from: reza on December 29, 2021, 09:18:16
Oke,
Ik vind de Equalizer serie goed.
Whiplash
Bigfish
Easy Rider
The Shallows
Passangers
Arrival
Life
Fury
Stand by me
Enz..

Enz wel goede films en ik weet dat ik niet de enige ben :tounge2:
Mmm, zie het al. Als ik de filter instel op 13 euro, wekt het wel. Ben beetje gewend aan zoeken op 3 voor 2 acties denk ik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Quote from: Kjelt on December 29, 2021, 09:31:56
Dat bedoel ik dus, meeste van die titels staan al twee jaar in mijn kast  :D
Misschien zelf even weer eens kijken wat de nieuwe films zijn, ik wacht op leuke aanbieding voor
- James Bond , no time to die
- Dune
:tounge2:
Zeker! The Adams Family en Taxi Driver staan oa ook nog op mijn lijstje. Die laatste is voorlopig alleen in een box te krijgen met andere films.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Teejoo

#814
Qua oude films zit ik te wachten op een UHD release van Good morning Vietnam. De rest heb ik al dan niet op blu-ray.

Kjelt

Quote from: Teejoo on December 29, 2021, 11:59:44
Qua oude films zit ik te wachten op een UHD release van Good morning Vietnam. De rest heb ik al dan niet op blu-ray.
Dat weerhoudt mij niet als de beeldkwaliteit maar verbeterd is.
Sommige films heb ik al 5x gekocht : VHS, laserdisc, dvd, bluray en nu 4k  :D

Bas Akkerman

Juist met oudere films kan 4k juist veel doen. Zo vond ik The Shining echt behoorlijk verbeterd. Stand By Me vond ik dan weer een veel minder grote verbetering hebben.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MLCinema

Over het algemeen moet je toch op Amazon zijn de laatste tijd. Kom op Amazon Italië nog wel een paar leuke deals tegen, überhaupt zijn daar sommige titels al uit.

Jurassic 5 films voor 4 tientjes: https://www.amazon.it/Jurassic-Movie-Collection-Ultra-Blu-Ray/dp/B09HLLWV46/ref=mp_s_a_1_31?crid=6KFP9RL2TI9S&keywords=4k+uhd+blu+ray&qid=1640846522&refinements=p_n_binding_browse-bin%3A5715241031&rnid=510328031&s=dvd&sprefix=4k+uhd%2Caps%2C70&sr=1-31

22,44 James Bond No time to die: https://www.amazon.it/Time-Die-Ultra-Blu-Ray-Blu/dp/B09HLLZNTG/ref=mp_s_a_1_2?crid=16VKNO74SNJOX&keywords=4k+uhd+blu+ray+james+bond&qid=1640846679&sprefix=4k+uhd+blu+ray+jame%2Caps%2C92&sr=8-2

22,44 Dune: https://www.amazon.it/gp/aw/d/B09GG2N8DS/ref=tmm_fbs_blu_title_1

Misschien geen super aanbiedingen qua prijs maar wel eerder in huis en fors goedkoper dan in Nederland.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Teejoo

#818
Die no time to die heb ik vorige week nog duur via Amazon.de gekocht omdat ik hem met oud&nieuw wilde hebben. Da's wel jammer.

Ik ben er verder nog niet uit ik Dune wel leuk vind.

scoc

Quote from: Kamdioblitz on December 30, 2021, 07:47:18
Over het algemeen moet je toch op Amazon zijn de laatste tijd. Kom op Amazon Italië nog wel een paar leuke deals tegen, überhaupt zijn daar sommige titels al uit.

Jurassic 5 films voor 4 tientjes: https://www.amazon.it/Jurassic-Movie-Collection-Ultra-Blu-Ray/dp/B09HLLWV46/ref=mp_s_a_1_31?crid=6KFP9RL2TI9S&keywords=4k+uhd+blu+ray&qid=1640846522&refinements=p_n_binding_browse-bin%3A5715241031&rnid=510328031&s=dvd&sprefix=4k+uhd%2Caps%2C70&sr=1-31

22,44 James Bond No time to die: https://www.amazon.it/Time-Die-Ultra-Blu-Ray-Blu/dp/B09HLLZNTG/ref=mp_s_a_1_2?crid=16VKNO74SNJOX&keywords=4k+uhd+blu+ray+james+bond&qid=1640846679&sprefix=4k+uhd+blu+ray+jame%2Caps%2C92&sr=8-2

22,44 Dune: https://www.amazon.it/gp/aw/d/B09GG2N8DS/ref=tmm_fbs_blu_title_1

Misschien geen super aanbiedingen qua prijs maar wel eerder in huis en fors goedkoper dan in Nederland.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Er komt wel 4€ leveringskosten bij waardoor de Dune en NT2D even duur uitkomen als bvb op Amazon.de.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

MLCinema

Voordeel van de Italiaans hoes van James Bond is dat deze in dit geval in het Engels erop staat. Ik heb de steelbook van heb ontvangen met Engelse titel. De cover was uiteraard wel in het Italiaans maar die heb ik er afgetrokken natuurlijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

PascalP

No Time to Die klinkt toch iets uitnodigender dan ' non c'è tempo per morire' inderdaad :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Kjelt

#822
Quote from: PascalP on December 30, 2021, 12:56:54
No Time to Die klinkt toch iets uitnodigender dan ' non c'è tempo per morire' inderdaad :P

Spoiler alert als je deze film nog niet hebt gezien niet klikken.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Mario D

Dagelijks eens kijken op BOL/MM is de boodschap, de prijzen schommelen enorm.

Een voorbeeldje is Baby Driver 4K die ik vorige week zag staan op BOL voor 10,94€.
Als ik nu kijk staat deze 22,74€.  :crazy:

Een geluk dat ik toen niet heb getwijfeld.  :)

scoc

Bij Amazon.de de laatste Dune UHD voor 22€ ...
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050