Musical Fidelity X10-D buizenbuffer (nu 75,00 EUR)

Started by jvdveken, March 30, 2020, 21:51:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jvdveken

Te koop wegens een vereenvoudiging van m'n stereo opstelling.

De Musical Fidelity X10-D is een buizenbuffer, die je aansluit tussen de uitgang van je CD-speler en de ingang van je versterker/receiver. Deze heeft een hoge ingang impedantie en een lage uitgang impedantie en daar knappen de meeste CD spelers erg van op. Het voordeel is dat de klank erdoor minder hard, minder digitaal wordt. Dus je krijgt een warmere en vollere buizenklank.

Staat ook gekend als "The missing link" volgens de fabrikant  ;D

De prijs is 110,00 95,00 EUR 75,00 EUR
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

Leeuwarden

Dit is een buffer, geen voorversterker. Het ding versterkt dus niet. Dat gezegd hebbende kan, hoeft niet, het ding een heel positief effect hebben op de weergave van een CD speler...

jvdveken

Je hebt gelijk: ik heb het aangepast.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

Ralf67

#3
edit

jvdveken

Prijsdaling wegens Pasen: nu 110 EUR.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Wie heeft interesse om deze eens te proberen ?
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Nu prijsdaling naar 95,00 EUR

Ik heb liever dat iemand er plezier aan heeft, in plaats van hier ongebruikt te blijven staan  :)
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Ik sta ook open voor een leuk bod via PB : waag je kans  ;D
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

B-art

Ook gehad jaren geleden. Werkt prima en is tamelijk waardevast. Had hem ook weer doorverkocht voor 80 euro.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

jvdveken

Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare