wat te kopen?

Started by angelo41, March 21, 2020, 13:46:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

angelo41

ik ben aan het twijfelen tussen een chromecast ultra of een firestick 4k
en dit om dolby vision te gebruiken met de fury.
wat raden jullie aan?



Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

zal geen van de twee worden. teveel twijfel. even wachten tot de nieuwste shield weer ergens beschikbaar word.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


reza

ATV 4k :D

Ik heb helemaal niks met Apple en vind het dan ook echt een waardeloos merk. Maar de ATV is wel erg goed :baaa:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

tonv

Quote from: reza on March 21, 2020, 16:48:36
ATV 4k :D

Ik heb helemaal niks met Apple en vind het dan ook echt een waardeloos merk. Maar de ATV is wel erg goed :baaa:

Ieder zijn mening over Apple,

gelukkig zijn er zat mensen die Apple wel een goed merk vinden :clapping:

papaleo

Quote from: reza on March 21, 2020, 16:48:36
ATV 4k :D

Ik heb helemaal niks met Apple en vind het dan ook echt een waardeloos merk. Maar de ATV is wel erg goed :baaa:

Hahahaa,als je maar rustig kan slapen dan valt het wel mee,tòch  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angelo41

Quote from: papaleo on March 21, 2020, 17:02:04
Hahahaa,als je maar rustig kan slapen dan valt het wel mee,tòch  ;)
[emoji848][emoji848][emoji848]met een apple in huis weet ik nie of da nog ga lukken. waf heeft trouwens een ipad, maar mij nie gezien se[emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

speelt die trouwens netflix met atmos ook?? want dat doet de nieuwe shield bv wel.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


papaleo

Quote from: angelo41 on March 21, 2020, 17:31:38
speelt die trouwens netflix met atmos ook?? want dat doet de nieuwe shield bv wel.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk

Yep
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angelo41

[emoji848][emoji848][emoji848][emoji848]en wat beperkingen heeft die atv? want apple en hun regels.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

Quote from: papaleo on March 21, 2020, 17:32:16
Yep
jij hebt er al heel wat gehad ook mediaplayers. vandaar, is dit een goeie koop die atv.? vooral te gebruiken dan met de integral ook. vooral veel twijfel over hun regels en beperkingen.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

al ganse dag aan het twijfelen welkeen te bestellen voor de integral.tja wa doe ne mens al met al die beperkingen hier ivm corona. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


papaleo

#11
Quote from: angelo41 on March 21, 2020, 18:41:02
jij hebt er al heel wat gehad ook mediaplayers. vandaar, is dit een goeie koop die atv.? vooral te gebruiken dan met de integral ook. vooral veel twijfel over hun regels en beperkingen.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk

Ja klopt...heb er (te) veel gehad.

Zo heeft elke speler wel zijn sterke en zwakke punten.
De ATV4 is een fijne MP maar Heeft als beperking dat deze je eigen content welke bv een DolbyAtmos audio spoor heeft niet passthrough doorlaat...daarvoor heb ik dan weer de Zidoo Z1000 in mijn keten staan en voor de fysieke schijfjes blaas ik het stof van mijn Oppo205 af om daar deze mee af te spelen...met de 205 zou ik ook mijn eigen content kunnen afspelen want dat kan en doet de 205 meer dan prima,maar daar mis ik dan bv weer een mooie en handige videowall.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angelo41

Quote from: papaleo on March 21, 2020, 18:50:50
Ja klopt...heb er (te) veel gehad.

Zo heeft elke speler wel zijn sterke en zwakke punten.
De ATV4 is een fijne MP maar Heeft als beperking dat deze je eigen content welke bv een DolbyAtmos audio spoor heeft niet passthrough doorlaat...daarvoor heb ik dan weer de Zidoo Z1000 in mijn keten staan en voor de fysieke schijfjes blaas ik het stof van mijn Oppo205 af om daar deze mee af te spelen...met de 205 zou ik ook mijn eigen content kunnen afspelen want dat kan en doet de 205 meer dan prima,maar daar mis ik dan bv weer een mooie en handige videowall.
daar zou dus al het eerste probleem zijn. dwl van mijn nas met atmos.

of zou die stick (nieuwen)van nvidia iets zijn.? die kan ik wel direct bestellen op amazon.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

Quote from: papaleo on March 21, 2020, 18:50:50
Ja klopt...heb er (te) veel gehad.

Zo heeft elke speler wel zijn sterke en zwakke punten.
De ATV4 is een fijne MP maar Heeft als beperking dat deze je eigen content welke bv een DolbyAtmos audio spoor heeft niet passthrough doorlaat...daarvoor heb ik dan weer de Zidoo Z1000 in mijn keten staan en voor de fysieke schijfjes blaas ik het stof van mijn Oppo205 af om daar deze mee af te spelen...met de 205 zou ik ook mijn eigen content kunnen afspelen want dat kan en doet de 205 meer dan prima,maar daar mis ik dan bv weer een mooie en handige videowall.
hoe ga jij het oplossen met je integral ook? de atv met netflix in dolby vision?

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk