Gezocht: Marktplaats account

Started by THX-UltraII, March 20, 2020, 15:57:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

Is er iemand die een account heeft op www.marktplaats.nl die niet meer wordt gebruikt? Zo ja, geef me aub even een PM bericht want heb daar interesse in.

Mijn eigen account van maar liefst 14 jaar (!!!) is gehacked/gestolen en is afgesloten door marktplaats. Marktplaats geeft me geen nieuw account dat al zoveel jaar "oud" is. Lekker dit...... Ze hebben aangeraden een nieuw account af te sluiten maar dan ben je weer gewoon een "nieuwe gebruiker" die slechts 1 dag actief is.

Mocht iemand al wat langer actief zijn op marktplaats en zijn account niet meer gebruiken neem ik deze graag over voor een kratje bier of flesje wijn.

En please guys, geen inhoudelijke discussies. Als je me kan/wil helpen super, zo niet dan niet reageren aub. Dank.

Ralf67

Denk niet dat dit helemaal legaal is .

THX-UltraII

Vertel wat er niet legaal aan is? Als er iemand is die zijn account niet meer gebruikt mag je wettelijk gezien onderling "overeen komen" dat je dat account overdraagt.

audiolover

#3
Je kunt gewoon een nieuw account
aanmaken? Gewoon een account van iemand
"overnemen" lijkt me niet de bedoeling.
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

THX-UltraII

En dan ben je weer 1 dag actief en vertrouwt niemand je.....

audiolover

Alsof het overnemen van accounts vertrouwen wekt?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

THX-UltraII


THX-UltraII

Maar goed, alsnog de inhoudelijke discussie. Was te verwachten op ons forum ;)

Ik sluit m maar.

Jinsu

Quote from: audiolover on March 20, 2020, 16:48:46
Alsof het overnemen van accounts vertrouwen wekt?

Er kan hooguit sprake zijn van bedrog tenzij je de beoordelingen kunt verwijderen. Voor de rest zie ik geen beperkingen in een overdracht van een account.
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.