Quarantaine pakket :-)

Started by home@the movies, March 15, 2020, 17:23:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

Als deze pakketten ook worden gehamsterd mag je als verkoper dan weer niet klagen.......... :D

Ik stoor me totaal niet aan deze actie, en er zit nog wel wat in ook. Als je met de kids thuis zit te kijken naar een klein tv'tje is het met zo'n audio/video pakket toch een stuk leuker thuis zitten.


SV..S

#26
Quote from: evilniek on March 15, 2020, 18:29:42
Smakeloos imho.
ik snap je reactie al vind ik smakeloos een harde uitspraak.
ik waardeer dan ook dat je daar achter imho zet.
want zo is het maar net, ieder ziet het vanuit zijn eigen standpunt.

ik vind de actie wel ludiek, en zeker niet smakeloos, voor veel ondernemers zijn dit onzekere tijden.
en mensen zijn dol op aanbiedingen, het enthousiasme waarmee consumenten op een opheffingsuitverkoop springen zou je ook als smakeloos kunnen omschrijven, tis maar net hoe je het bekijkt. ;)





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

chansig

En weer een reden om verkoop topics, mbt reageren, alleen open te zetten voor de verkoper.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Roksan

Echt onbegrijpelijk weer die negativiteit.
Is toch niks mee met een beetje ondernemingsinitiatief?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

pietnoeck

Werner, ben je zeker dat je geen West Vlaams bloed hebt ? LOL

Hanky Panky

Quote from: home@the movies on March 16, 2020, 10:46:29

Je hebt uiteraard recht op een mening net zoals ieder van ons.

Toch nog even dit, mijn vrouw is al 30 jaar lang verpleegkundige, de laatste weken draait zij bijna dagdagelijks een ton aan overuren zonder morren of klagen.
Vandaag heeft ze in samenspraak met mij beslist om de luttele vrije dagen die er zaten aan te komen op te offeren om voor haar patiënten te zorgen, dat zijn nl allemaal ouderen die nog meer dan anderen nu alle zorgen verdienen.
Denk dus voor geen moment dat ik geen vorm van empathisch vermogen heb om een situatie te beoordelen.

Wat ik echter ook heb is een gezonde dosis humor, relativeringsvermogen en creativiteit op een moment dat het even wat tegenslaat.

Trouwens, al haar collega's en artsen vonden dit een geweldig grappig en leuk idee, zo zie je maar weer.

Gewoon die azijnpissers negeren en verdergaan  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

home@the movies

Quote from: pietnoeck on March 16, 2020, 13:17:45
Werner, ben je zeker dat je geen West Vlaams bloed hebt ? LOL

:clapping: :D :D :D :D