Waar heb jij ECHT spijt van ?

Started by J.A.F._Doorhof, June 5, 2002, 16:38:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fca


hifiman


ACQUA

Het feit da Frank deze zomer naar België komt voor vakantie en een ISF tour maar ik kan helaas wegens opname in het hospitaal niet aanwezig zijn  :-[

fca

Quote from: Audioloog on June 24, 2008, 16:27:03
Op welke revisie/versie zit je nu dan  ???

Ach jeugdzonde, je moet maar zo denken voor velen is de 1e keer een proefhuwelijk.
Nu al tig jaren getrouwd volgens mij een blijvertje. ;)

noise

Denon 2900 dvd speler.

Veel gehuurde schijfjes worden met veel gehaper weergegeven (al bijna vanaf het begin).

Ik zal ook niet snel weer 1200 euro uitgeven voor een product dat zo storingsgevoelig en snel gedateerd is.

Wim.

celerontje

Maar heb je wel eens gezien hoe bekrast sommige huur-DVD's zijn?
Niet normaal gewoon.
Maar als andere spelers ze wel goed spelen dan is ie inderdaad erg gevoeilig.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Quote from: fca on June 24, 2008, 19:08:28
Ach jeugdzonde, je moet maar zo denken voor velen is de 1e keer een proefhuwelijk.
Nu al tig jaren getrouwd volgens mij een blijvertje. ;)
Aha versie 2.0 dus  ;D

Fatalfelix

Heb eigenlijk nergens spijt van  :). Heb wel af en toe de twijfels gehad bij de aanschaf van dure kabels. Ze hangen er wel aan, en het geeft een goed gevoel, maar aan de andere kant heb ik het idee dat 300,- euro aan kabels overbodig is (alhoewel sommigen er ook duizenden aan hebben hangen).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Seth__Gekko

#33
Quote from: Madhouse on June 23, 2008, 17:31:32
Waarom doe je hem niet weg dan? (heb misschien wel interesse)
Knopjes 2 en 5 een beetje brak, die doen het alleen als je deze zowat door de ab heen drukt. Geen garantie meer aangeschaft 19-10-2006, maar een bod doen mag ;D

Madhouse

Quote from: Seth__Gekko on June 25, 2008, 11:32:06
Knopjes 2 en 5 een beetje brak, die doen het alleen als je deze zowat door de ab heen drukt. Geen garantie meer aangeschaft 19-10-2006, maar een bod doen mag ;D

10 euro ? hahahahaha
Nee ik ga dan voor een nieuw exemplaar  ::)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

nielvm

Ooit iets bij een dozenschuiver aan te kopen.  :-\
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Roeland

Op dit moment;
Bijna alle interlinks die ik heb gehad.
Vnml analoog en coax
Elke interlink had wel toevoeging en werd daar helemaal naar van.

Nu no nonsence kabels via Blue-jeans
Een verademing dat er zo-goed-als-geen toevoeging in zit.
(tenminste naar persoonlijke mening)

Djang

Hmm spijt dat ik nog geen vriendin heb ondanks dat ik zal 25 ben  :( Ik heb waarscheinlijk iets in mijn opvoeding over vrouwelijke signalen gemist of ben gewoon een gigantische nerd  :-\
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

LexiconLogan

Quote from: Djang on June 25, 2008, 22:28:57
Hmm spijt dat ik nog geen vriendin heb ondanks dat ik zal 25 ben  :( Ik heb waarscheinlijk iets in mijn opvoeding over vrouwelijke signalen gemist of ben gewoon een gigantische nerd  :-\
Een foto wil nog wel eens helpen ;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

ivo1986

Quote from: Lexicon Logan on June 25, 2008, 22:34:40
Een foto wil nog wel eens helpen ;D

Waar dit forum je allemaal niet bij kan helpen  ;) ;D

Seth__Gekko

Quote from: ivo1986 on June 25, 2008, 22:40:44
Waar dit forum je allemaal niet bij kan helpen  ;) ;D
Leco Lexicon Logan  ;D ;D ;D

ivo1986

Quote from: Seth__Gekko on June 26, 2008, 10:37:48
Leco Lexicon Logan  ;D ;D ;D

Wat een alliteratie! Voortaan bekend als de trippple L ;D;D

eric_audio

Het is alweer lang geleden, 1986 denk ik. Eigenlijk wilde ik een Nakamichi cassettedeck kopen. Maar die vond ik te duur, kon het eigenlijk niet betalen. Of beter gezegd, ik kon voor mezelf de prijs niet verantwoorden. Een vriend van mijn vader had een Dragon staan, daar stond ik regelmatig kwijlend bij te kijken, en ik wist dus hoe goed die klonk. Enfin, na wat research (niet zo makkelijk als nu, er was nog geen internet) heb ik toen besloten een Aiwa te kopen (type weet ik niet meer, niet het topmodel maar ook niet zover daaronder). Wat heb ik van die aankoop een spijt gehad. Of ik had een bad copy, of het was gewoon een slecht apparaat. Ik heb dat ding een paar maanden gehad, en me er voortdurend aan geërgerd. Ik had hem gelukkig voor een hele goede prijs gekocht, en heb hem zonder verlies weer kunnen doorverkopen. Wat heb ik gekocht na dat debacle? Een Nakamichi CR-4. Fantastisch apparaat, jaren enorm veel plezier van gehad. Dit was dus een goed lesje "goedkoop is duurkoop" voor me.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

El Penumbra


Tube-freak

Quote from: Lexicon Logan on June 25, 2008, 22:34:40
Een foto wil nog wel eens helpen ;D

Ja soms ook niet.....


Ow ja en ik heb spijt dat ik ooit zo een snazio heb gekocht.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Djang

Quote from: Lexicon Logan on June 25, 2008, 22:34:40
Een foto wil nog wel eens helpen ;D

Oja hoor geen probleem staat op mijn Hyves, daar kan toch heel Nederland je zien dus hier posten vindt ik niet zo'n probleem.
http://djang360.hyves.nl/

Kan wel wat hebben, dus vuur maar los.
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

DA BoSS

Quote from: Tube-freak on June 26, 2008, 17:59:58
Ow ja en ik heb spijt dat ik ooit zo een snazio heb gekocht.

waarom eigenlijk?
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Tube-freak

Ja die Snazio was nogal instabiel om het zo maar te zeggen.  Ik had het puur voor HD matriaal gekocht.  Heel vaak liep die snazio vast.
Op een gegeven moment wilde ik hem zelfs een keer het raam uitgooien uit pure frustratie (ja letterlijk).

Heb hem toen gratis weggegeven bij de verkoop van een beamer (nee ik had hem niet eerst uit het raam gegooit).

 
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Rob H

Quote from: eric_audio on June 26, 2008, 16:16:22
Het is alweer lang geleden, 1986 denk ik. Eigenlijk wilde ik een Nakamichi cassettedeck kopen. (...) heb ik toen besloten een Aiwa te kopen (type weet ik niet meer, niet het topmodel maar ook niet zover daaronder). Wat heb ik van die aankoop een spijt gehad. Of ik had een bad copy, of het was gewoon een slecht apparaat.

De Nakamichi Dragon is dan ook legendarisch 8), daar is geen enkel deck mee te vergelijken.

Verbaast me wel enigzins dat Aiwa zo slecht bevallen is. Ik had in mijn late tienerjaren een Aiwa AD-F800, en dat was een fantastisch apparaat. Gaf met goede metal tape echt super opnames. (Wel even met een test-cd'tje de bias en volumecorrectie afregelen ;) -- maar dat ging heel makkelijk vanwege de 3 koppen).
Destroy the core!™

solitaire

Quote from: Rakurai on June 28, 2008, 11:45:54
De Nakamichi Dragon is dan ook legendarisch 8), daar is geen enkel deck mee te vergelijken.

Tandberg TCD3014(a) ??


Echt spijt ?: achteraf is duidelijk dat ik beslissingen heb genomen die er nu voor zorgen dat er veel materieel bezit weg is gevallen (huis / auto / ...) ... achteraf ...  :-\




W.
Hinterm Horizont geht's weiter.