Hypex nCore forumactie

Started by Dirk, March 10, 2020, 18:40:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Omdat we straks misschien niet meer buiten mogen :lookaround: en bijgevolg genoodzaakt worden om van onze set te gaan genieten, leek me dit de perfecte gelegenheid om een super amp aan een al net zo super prijs aan te bieden, enkel en alleen voor en op dit forum.

waar het om gaat;
1 x stereo eindversterker, opgebouwd rond een Hypex NC502 versterkermodule, ingebouwd in een Ghent Audio case incl. degelijke "no name" stroomkabel van 2m lengte.
1 x set (stereo) adaptors van 1m50 lengte (Canare kabel), van RCA (Neutrik Profi) naar XLR male (Neutrik), zodat je hem ook kan aansluiten op een bron/preamp/DAC die enkel RCA uitgangen heeft.

Ik ga niet (meer) zeggen hoe goed deze amp is, da's wel genoegzaam bekend  8)

Bovenstaande combinatie bied ik eenmalig (en zolang de voorraad bij Hypex & C° niet uitgeput is!) aan voor de ronde som van 950€, inclusief verzending binnen de Benelux. 

Slechts één voorwaarde; ik vraag op het moment van bestelling een voorschot van 10% omdat ik zoals altijd enkel "built to order" werk en niet het risico kan nemen dat iemand zich na enkele dagen bedenkt, terwijl ik intussen het nodige heb besteld, betaald en er mee blijf zitten.

fyi; turnaround time tussen moment van bestelling en het door mij verzenden moet je rekenen op ongeveer 2 weken, al naargelang hoe snel de leveranciers van hun kant eea verzenden.

concrete vragen omtrent dit aanbod kan je natuurlijk hier stellen
alle andere zaken liever even via PM om dit draadje netjes te houden ;)










Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Als je op de wip zit om van dit aanbod gebruik te maken zou ik niet langer twijfelen, want ook Hypex' stock blijkt wel degelijk de gevolgen van het C-virus te voelen, blijkens de intussen 2 modellen (NC252MP en NC500MP) van deze reeks die nu niet meer voorradig zijn.

De in dit aanbod gebruikte 502 is dat nog wel, maar ik kan (uiteraard) in deze niet garanderen hoe dat verder gaat verlopen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jellejanssen

Ik twijfel wel, maar m'n bel canto mono m1000 moeten nog weg voor de tijd ...

chansig

Bij twijfel altijd doen...zeker in dit geval.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirk

enkele foto's toegevoegd in de openingspost  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

omdat de leverbaarheid vanuit toeleveranciers enigszins onder druk staat, heb ik momenteel een exemplaar in huis voor directe verkoop, maw je hoeft geen 2 weken te wachten want ik kan hem direct verzenden ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

nog eens even onder de aandacht  :pompom:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

deze actie loopt nog steeds. :pompom:

voor de eeuwige twijfelaars; als hij je onverhoopt toch niet bevalt en je stuurt hem binnen de week terug (veilig verpakt en onbeschadigd), kost het je slechts 25€ leergeld, je krijgt dan maw 925€ op je rekening teruggestort.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

#8
omdat we inmiddels weer buiten mogen, sluit ik deze forumactie nu af.
't exemplaar wat ik hier heb staan mag wel nog aan deze actieprijs weg, dus als je snel een amp wil met deze configuratie, dan is dit je kans ;)

fwiw; momenteel is het (minimaal) wachten tot eind juni vooraleer Hypex deze NC502MP module weer kan uitleveren als gevolg van de crisis
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Mooi begin van de set van Huub.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.