te koop Belles Reference 350A versterker

Started by watergeluid, March 10, 2020, 14:19:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

watergeluid

Te koop Belles Reference 350A versterker:
Belles 350A  Reference Specifications:
Power: 250 watts per channel at 8 ohms.
Power: 500 watts per channel at 4 ohms.
Power: 1000 watts per channel at 8 ohms (monoblock setting)
Distortion: THD and IM less than 0.1% rated power.
Damping Factor: over 2000.
Peak Current: over 64 amperes.
Rookvrije ruimte :  omgeving Deventer.
Aangeschaft nieuw in 2013
Vraagprijs 1350 euro
Ik heb een , RME ADI-2 Pro FS aangeschaft, en wil nu ook een  versterker upgrade.

watergeluid

prijsverlaging 1400 euro voor deze mooie versterker

watergeluid


Duck Twacy

Ik kende het merk niet, dus even gegoogled.

Naast een aantal zeer lovende reviews van deze versterker (makkelijk te vinden) en wat blote pics (zeer grote ring kern trafo!) dit gevonden:

http://www.powermodules.com/about.html

Lijkt me een mooi merk (beetje aan pass labs denken). Vermoed dat dit ook nog echt in de usa gemaakt is (en niet in china).
Succes met de verkoop!


JeroenGRT

Ik heb het kleine broertje gehad, de 150A. Mooi merk en klinkt met allerlei genres lekker, ik kocht de 150A toen i.p.v. een Chord SPM1000B (Dacht ik) en het voelde toen als een 'upgrade' ...waar de Chord soms een beetje 'steriel' kon klinken was de Belles veel 'levendiger' in ieder geval voelde ik me meer betrokken bij de muziek. Succes met de verkoop, lijkt me een prima prijs!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

frank2

Klopt geheel heb de 350 enkele jaren gehad  kan alle speakers goed voeden. Strakke bass en inderdaad levendig.  Goede versterker
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren