VERKOCHT Jean Marie Reynaud Cantabile Signature

Started by Maze, March 8, 2020, 13:06:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maze

Jean Marie Reynaud Cantabile Signature

Wegens upgrade deze zeer mooie speakers te koop. Helemaal in originele staat met vrij weinig gebruikssporen.
Te beluisteren op mijn Ayon buizenversterker en Audio Aero cd speler/ Thorens TD 150 platen speler. Door het
hoge rendement ook zeer goed met buizenversterkers te combineren. Eventueel met de marmeren platen onder
de speakers. Uitvoerig te beluisteren in Gouda.

Vraagprijs: 1250 1200 1095 euro

Herkomst: Frankrijk
2-weg / 3 HP luidspreker - basreflex
Efficiëntie : 91 dB / 1w / 1m
Nominale impedantie: 4 ohm
Piekvermogen: 170 watt max.
Acceptabel vermogen: 90 watt s
Frequentierespons: 40 Hz tot 22 kHz + / - 3db
Vervorming : <0,6% voor 84 dB
Afmetingen: (H x B x D) 92,5 x 20 x 30

Eventueel tegen meerprijs met IsoAcoustics Gaia II spikes.










Maze

#1
Prijsverlaging => 1200 euro


Maze

Kickje omhoog. Vanavond luisteren is nog mogelijk.
Concert waar ik heen zou gaan is afgelast (Agnes Obel) :huh2:


Maze


Maze

Nu eventueel tegen meerprijs met IsoAcoustics Gaia II spikes  :music:

Maze

#6
Laatste prijsdaling. Bodem is bereikt nu  ;D

Laatste prijs is : 1100 euro

Uiteraard werkend te beluisteren in Gouda. Eventueel ook naar jouw locatie te brengen tegen kleine meerprijs.

Foto met frontjes:


sultankat

mensen,dit is een koopje! Beslist gaan luisteren als je twijfelt! Razend populair in Frankrijk en nagenoeg geschikt voor alle muzieksoorten. Eenvoudige aansturing.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Maze

Bedankt sultankat! Ze gaan ook niet weg omdat ze niet bevallen, maar wil gewoon weer wat nieuws/anders  :music:

belgiansound

Prachtige luidsprekers!

Zijn de tweeters origineel? Toen ik de specs opzocht kwam ik overal een ander type tweeter tegen:


Maze

Zijn zeker origineel. Interesse?

Net even goed gekeken en waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar het tussenbalkje weggehaald.
Ze klinken wel subliem, heeft dus geen invloed op de werking.

Sjettepet

Dat is jammer, nu zijn ze gemodificeerd dus. Zijn er nog meer wijzigingen aangebracht aan het ontwerp?
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

belgiansound

Quote from: Maze on March 30, 2020, 18:33:14
Zijn zeker origineel. Interesse?

Net even goed gekeken en waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar het tussenbalkje weggehaald.
Ze klinken wel subliem, heeft dus geen invloed op de werking.

Hey, wel jammer, ik vind ze heel mooi en ze klinken waarschijnlijk heel goed, maar heb liever een origineel ontwerp voor die prijs. De WAF factor zit wel prima bij deze speakers.

Maze

#13
Quote from: Sjettepet on March 31, 2020, 10:25:32
Dat is jammer, nu zijn ze gemodificeerd dus. Zijn er nog meer wijzigingen aangebracht aan het ontwerp?

Gemodificeerd? Zo zou je het kunnen noemen ja  ;D Dit was mij ook nog niet opgevallen eigenlijk.

Quote from: belgiansound on March 31, 2020, 10:40:09
Hey, wel jammer, ik vind ze heel mooi en ze klinken waarschijnlijk heel goed, maar heb liever een origineel ontwerp voor die prijs. De WAF factor zit wel prima bij deze speakers.

Ieder zijn keus om iets te kopen natuurlijk. Bij mij gaat het altijd om wat ik er zelf van vindt. Ik laat mijn oren dus leidend zijn. Niet of iets origineel zo bedoelt is. Al zie ik op de Jubilee versie van deze speakers dezelfde tweeter zitten, dus zonder 'schotje'.  Misschien is JMR er zelf ook achter dat het toch beter klinkt zonder  8)


Direct weer even de foto's verbeterd in de start post  :music:


Pinda13

Quote from: Maze on March 31, 2020, 11:54:39
Gemodificeerd? Zo zou je het kunnen noemen ja  ;D Dit was mij ook nog niet opgevallen eigenlijk.

Ieder zijn keus om iets te kopen natuurlijk. Bij mij gaat het altijd om wat ik er zelf van vindt. Ik laat mijn oren dus leidend zijn. Niet of iets origineel zo bedoelt is. Al zie ik op de Jubilee versie van deze speakers dezelfde tweeter zitten, dus zonder 'schotje'.  Misschien is JMR er zelf ook achter dat het toch beter klinkt zonder  8)


Direct weer even de foto's verbeterd in de start post  :music:



Inderdaad de jubilee zonder schotje. de signature met schotje.. Dus misschien deze de jubilee versie?
" no loss of fine detail "

Maze

Quote from: Pinda13 on April  1, 2020, 07:00:51
Inderdaad de jubilee zonder schotje. de signature met schotje.. Dus misschien deze de jubilee versie?

Het is echt de Signature:


Cobraatje

Wat is dit geleuter in andermans verkooptopic weer >:(

Maze

Quote from: Cobraatje on April  2, 2020, 07:49:09
Wat is dit geleuter in andermans verkooptopic weer >:(

Niemand is zichzelf in deze tijd  :hehe:

Maze


Maze

Werk vandaag thuis, dus alle tijd om geïnteresseerde te ontvangen!    8)

Maze

De vervangende speakers zijn inmiddels gebleven. De JMR speakers heb ik nu boven opgeslagen. Mocht er iemand
willen komen luisteren, dan haal ik ze natuurlijk weer naar beneden. Vandaag weer thuis, dussss de hele dag kan ik weer mensen ontvangen.
Wel op 1.5 m afstand natuurlijk  8)

Exirion

Quote from: Maze on March 12, 2020, 17:26:28
Concert waar ik heen zou gaan is afgelast (Agnes Obel) :huh2:
Offtopic: ik had nooit van haar gehoord, maar in de serie Dark zitten veel nummers van haar verwerkt. Past perfect bij de sfeer, goeie muziek.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Peerless Monster

Quote from: Maze on April 10, 2020, 10:34:58
De vervangende speakers zijn inmiddels gebleven. De JMR speakers heb ik nu boven opgeslagen. Mocht er iemand
willen komen luisteren, dan haal ik ze natuurlijk weer naar beneden. Vandaag weer thuis, dussss de hele dag kan ik weer mensen ontvangen.
Wel op 1.5 m afstand natuurlijk  8)

Welke zijn het geworden Marcel?
De witte? 😁
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maze

Quote from: Exirion on April 10, 2020, 14:40:20
Offtopic: ik had nooit van haar gehoord, maar in de serie Dark zitten veel nummers van haar verwerkt. Past perfect bij de sfeer, goeie muziek.

Wist ik niet, ja ikvind haar super. Vooral live  :inlove:

Quote from: Peerless Monster on April 10, 2020, 15:33:56
Welke zijn het geworden Marcel?
De witte? 😁

Hahaha, klopt!

Maze

Oke, omdat het Pasen is , nieuwe vraagprijs: 1095 euro  :music: