Samsung the frame QE65LS03RAS

Started by Mrwhoopie, March 8, 2020, 11:10:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mrwhoopie

Vermits onze Pana mij meer en meer op de zenuwen begint te werken (eerste pana plasma die me tegenvalt) ben ik op zoek naar iets anders.Samsung lijkt met "the frame"echt wel iets moois verzonnen te hebben voor mijn interieur.

Nu ben ik zelf niet zo een grote filmliefhebber en het meeste wat thuis op staat is PS4,nintendo switch en Disney en Pixar toestanden.Is de frame iets?
En boven vernoemde item QE65LS03RAS vindt ik rond de 1600€ maar op bol zag ik dan weer de UE65LS003AS staan maar die is 1000€ duurder waar zit dit verschil dan in?

Alvast bedankt.

HJ2

Ik ben er al weer even uit, maar is het prijsverschil niet wegens gen-1 / gen-2? Oftewel klassiek TFT vs QLED?
Ik heb zelf iig de 2019 variant met QLED en ben echt super tevreden.
Ik denk dat je die ook voor minder kunt vinden trouwens. Bel bijvoorbeeld eens met platte TV.nl wat ze kunnen doen met de prijs.
Succes!
If you always do what you always did, you always get what you always got...

Mrwhoopie

En welke maat heb jij?Zijn  is het zwart mooi zwart?En de beelden mooi vloeiend?

HJ2

Ik heb de 65"

Dit is mijn eerste TV zonder motion judder
Mijn eerste exemplaar had last van backlit bleed (heel erg) Die is dus retour gegaan.
De nieuwe is een stuk beter. Het blijft natuurlijk een TFT qua zwartwaardes en als ik een nadeel moet noemen is dat de beperkte kijkhoek..

Wijsheid gewenst!
If you always do what you always did, you always get what you always got...