interessepeiling stereo nCore eindversterker

Started by Dirk, March 7, 2020, 11:51:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Normaal gesproken bouw ik enkel eindversterkers op bestelling, maar ik ben even aan het bekijken om misschien toch een soort van "package deal" voor te stellen die er als volgt uit ziet;

1 x stereo eindversterker, opgebouwd rond een Hypex NC502 versterkermodule, ingebouwd in een Ghent Audio case incl. degelijke "no name" stroomkabel van 2m lengte.
1 x set (stereo) adaptors van 1m50 lengte (Canare kabel), van RCA (Neutrik Profi) naar XLR male (Neutrik), zodat je hem ook kan aansluiten op een bron/preamp/DAC die enkel RCA uitgangen heeft.
1 x stevige kunststof transportkoffer met maatwerk foam inlay
1 x verzending met tracking.

Naar mijn bescheiden mening haal je met deze uitvoering een amp in huis die zeker niet misstaat naast tal van andere componenten maar je vooral een ongekende reserve aan stabiliteit én tegelijkertijd een vanzelfsprekendheid & verfijning in z'n weergave biedt, allemaal vervat in een stijlvolle vormgeving.

Bovenstaande kan ik aanbieden voor de ronde som van 1200€, mits er interesse voor is. 

Als je wel interesse hebt in een amp as such maar geen boodschap hebt aan extra's als de adaptorset en/of de op maat gemaakte verpakking, kan je me natuurlijk altijd gewoon contacteren via PM en dan is het business as usual  ;)

Om eea een beetje te kaderen; de maatwerk inlay & koffers heb ik bvb niet en gebruik ik normaal ook niet (normaal verpak ik alles extreem goed in bubbelfolie etc en een stevige doos), maar iets als dit zou dus nog compleet moeten worden opgestart (is wel met leveranciers waar ik normaal ook al mee werk), dus eer ik dit exact zoals hierboven opgelijst kan leveren zijn we snel enkele weken verder, dit maar even ter info :)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Leeuwarden

Los van prijs zou ik gewoon XLR én rca, schakelbaar op het achterpaneel adviseren. Mensen experimenteren graag met hun eigen kabels...

Dirk

terechte opmerking en dat zou mogelijk zijn als ik zelf een kast assembleer/bouw, maar dan praten we over andere prijzen dan waar Ghent ze voor verkoopt ;)
als ik met deze Ghent behuizing werk is dat niet mogelijk.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Rowdy

Zijn er ook foto's van binnen- en buitenkant voor de geïnteresseerden?

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Dirk

Quote from: dre73 on March  7, 2020, 14:31:10
Misschien een bouwpakket? :angel:
OEM modules mogen officieel niet los of als onderdeel van een bouwpakket verkocht worden.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Quote from: Rowdy on March  7, 2020, 14:37:43
Zijn er ook foto's van binnen- en buitenkant voor de geïnteresseerden?
foto van een recente build van gelijkaardige behuizing (100% zelfde fabrikaat & kwaliteit, wel andere afmetingen) met een NC500MP module



echt goede foto's van de buitenkant heb ik toen jammer genoeg niet gemaakt, maar die op Ghent's gelinkte webpagina zijn imo wel vrij duidelijk, toch?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

i2Paq

Waarom niet voor de NC250MP OEM gaan?

Met 130W / 250W / 180W zit je toch ook goed?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Dirk

dat was/is ook een mogelijkheid, mocht daar meer interesse voor zijn.
de insteek was maximale kwaliteit en vermogen aan mijn laagst mogelijk prijs, dus leek me de 502 de meest logische keuze, maar ik sluit niets uit als er genoeg interesse voor is ;)

maar je bedoel de 252, of wil je absoluut mono's?
mono's met de 250 als basis kan vanzelfsprekend, maar ook daar betaal je dan deels voor de 2 behuizingen
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

#10
nevermind
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

minidsp.nl

Voor wie ze niet kent: die cases van Ghent zijn echt hoge kwaliteit.
Ik heb zelf voor demo's een paar ICE-powers in een Ghent case, en dik tevreden. 
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl