The Kloppies HT livingroom Atmos 5.1.4 ,106inch XY ,Epson TW7400

Started by Mkloppie, December 8, 2019, 17:27:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mkloppie

Quote from: Kerre on April  7, 2020, 10:53:56
Mooie opstelling, strak scherm en fijne beamer. Herkenbaar verhaal kwa grootte van de projector. Mijn vriendin schrok ook van de grootte van mijn TW7300. Ze had meer die kleine beamers in gedachten :tounge2: Zo'n ALR scherm doet het heel goed in een lichte opstelling. Geniet ervan  8)
jouw setup op tweakers heeft wel meegewogen met mijn beslissingen. Speakers, ALR scherm, en projector merk  :angel:

Kerre

Fijn om te horen dat mijn opstelling een inspiratiebron was. ^^ Hier was het toentertijd een bewuste keuze om het in de woonkamer te maken. Mijner mening maak je er dan ook veel meer gebruik van dan weer helemaal naar een aparte ruimte/kamer te moeten gaan. Alhoewel ik op dit forum zeker sommige kelder/zolder opstellingen fantastisch vind. Zeker gezien hoeveel moeite sommige personen erin stoppen.  :pompom:

Ps ik heb hier een apart topic. Meer uitgebreid als hetgeen op tweakers staat. (https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=170146.0)
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

Marco66

Mooie opstelling zo en in jouw ruimte een prachtig beeld zo!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch